Gå til innhold

Desperate Housewives - Diskusjonstråd for USA-sendinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kan jo ha vært en operasjon som gikk skikkelig galt ( eksplosjon , siden hun dama har brannmerker på ryggen?) og de er wanted som suspects eller noe i den duren, så myndighetene/militæret vil ha arrestert dem. Mulig derfor dem bruker pre-paid phones og går under falskt navn.

Bare en vill teori fra meg :p hehe

Lenke til kommentar

Har sett episode 8 nå, noe mystisk skjer nå....Legger til spoiler i tilfelle... :)

Snakker om slutten på episoden...jeg tror den som kvelte Julie er Angie. Hun har et problem med at mannen ikke slutter å se på unge jenter. Derfor skjer det noe farlig med café-jenten på slutten. Hva tror dere? Og hvorfor snakker mannen til Angie med prepaid telefon uten at Angie vet noe? Han skjuler noe...er han politi kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132
Spennende episode idag. Spoiler:

Hvem tror dere døde i lekehuset?

Egentlig tror jeg Karl. Sånn typisk at nå som Bree "endelig" skal skille seg og kan være sammen med ham, så dauer han.

Uansett utrolig irriterende at vi må vente til januar for å se fortsettelsen!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Etter det jeg ser så kommer det en episode på søndagen som kommer ( imorgen) ( usa tid, vi får laste*hosthark*se* episoden tidlig mandagsmorning).

Så forsetter det slik, 1 uke mellom hver epiosde , ifølge mine kilder hvertfall ( tvrage.com )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...