Cryflopp Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 jøss, har sett de siste episodene nå og syntes det har tatt seg kraftig opp! Katrhine tar jo hvertfall helt av :/ ikke mye stabil hvertfall. Ble litt overrasket over Julie og, trodde ikke hun var i stand til slik ;p Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Ganske grei episode idag Legger resten i spoiler for de som ikke har sett den. Tror vi kan være sikre på hvem som kvelte Julie nå. Blir spennendes og se videre hva Bolan familien skjuler. Endret 16. november 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 jøss ja, hørtes ut som har vært noe militært? På de kodenavna Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Mulig. Men hvorfor bruker de slike Pre-Paid telefoner, slik at ingen kan spore samtalene? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 det kan jo ha vært en operasjon som gikk skikkelig galt ( eksplosjon , siden hun dama har brannmerker på ryggen?) og de er wanted som suspects eller noe i den duren, så myndighetene/militæret vil ha arrestert dem. Mulig derfor dem bruker pre-paid phones og går under falskt navn. Bare en vill teori fra meg hehe Lenke til kommentar
Indaba Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har sett episode 8 nå, noe mystisk skjer nå....Legger til spoiler i tilfelle... Snakker om slutten på episoden...jeg tror den som kvelte Julie er Angie. Hun har et problem med at mannen ikke slutter å se på unge jenter. Derfor skjer det noe farlig med café-jenten på slutten. Hva tror dere? Og hvorfor snakker mannen til Angie med prepaid telefon uten at Angie vet noe? Han skjuler noe...er han politi kanskje? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men det er jo episoden fra sist mandag? Kom ingen ny episode i dag. Lenke til kommentar
Indaba Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ingen ny episode idag heller. Bare å vente.......er så spent! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Mandag den 30 November kan du finne ny episode Lenke til kommentar
Indaba Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Etter episode 9, hvem tror dere nå er kveleren? Så forvirrende Ny episode imorgen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 jepp ny episode imorgen! blir forvirra av det jeg og Var jo helt sikker på at det var Nick men Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Litt merkelig for når noen kommer inn døra så sier hun ''Did you forget something?'' så det må jo være noen som har vært i kaffi sjappa. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Spennende episode idag. Spoiler: Hvem tror dere døde i lekehuset? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 FY faen for en cliffhanger! Og så er det ikke ny episode før neste år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Spennende episode idag. Spoiler: Hvem tror dere døde i lekehuset? Egentlig tror jeg Karl. Sånn typisk at nå som Bree "endelig" skal skille seg og kan være sammen med ham, så dauer han. Uansett utrolig irriterende at vi må vente til januar for å se fortsettelsen! Endret 7. desember 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 jeg tror også at karl er død, passer ikke helt inn at bree dør. Kan også tenkes ingen er døde, men at bree er svært skadd. Veldig spennende i hvet fall, lurer på hvem denne mystiske kveleren er. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Stemmer det at det går 2 episoder Lørdags kveld og 1 Søndags kveld? (USA TID) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Etter det jeg ser så kommer det en episode på søndagen som kommer ( imorgen) ( usa tid, vi får laste*hosthark*se* episoden tidlig mandagsmorning). Så forsetter det slik, 1 uke mellom hver epiosde , ifølge mine kilder hvertfall ( tvrage.com ) Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 wow, dette visste jeg ikke. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå