Cryflopp Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 jepp stemmer det Blir spennende med sesong slutt, håpe på litt spenning der Er nok dave som står for den spenningen tenker jeg ;o håper på noen uventede overraskelser også Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Husker ikke om jeg har spurt om dette tidligere eller ikke, men jeg mener å huske at Parker Scavo var eldre enn tvillingene når de var yngre? Og nå er han jo mye yngre. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Ja, her var det litt av hvert som skjedde. Scavo venter intet mindre enn to barn, kanskje det blir to jenter denne gangen. Gaby får helt sikkert problemer med Ana, hun jenta virket ikke helt god. Skuffende at vi aldri fikk sett hvem Mike kysser mot slutten. Jeg håper på Susan, men antar at det er Katherine. Og Bree har innledet et forhold til Karl, er det bare meg, eller er han super hot he-he. Alt i alt, en litt skuffende sesong. Det eneste store som skjedde var at Carlos fikk synet tilbake, og at Edie døde, bortsett fra det så, ja, ting har stått stille... Endret 18. mai 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Nei det er nok ikke lett og komme opp med nye spennedes ting til vær sesong. Endret 18. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Sesongen har vært ganske svak iforhold til den forrige, husker sesong finalen sist var Veldig spennende, nå var det bare slutten som var nervepirrende Men jeg tipper det er Susan mike gifta seg med jeg, håper hvertfall det Dave havna hvertfall på rett plass , hehe ... nå får vi bare smøre oss med tålmodighet og vente på neste sesong, jeg regner med det blir en sesong til, men har ikke hørt noe om dato eller om det i det hele tatt er bekreftet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sesongen har vært ganske svak iforhold til den forrige, husker sesong finalen sist var Veldig spennende, nå var det bare slutten som var nervepirrende Men jeg tipper det er Susan mike gifta seg med jeg, håper hvertfall det Dave havna hvertfall på rett plass , hehe ... nå får vi bare smøre oss med tålmodighet og vente på neste sesong, jeg regner med det blir en sesong til, men har ikke hørt noe om dato eller om det i det hele tatt er bekreftet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024861&hl= Og det er åpenbart at det er Susan som er bruden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Og det er åpenbart at det er Susan som er bruden. Samme tenkte jeg Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) På hvilken måte er det åpenbart? Jeg hadde sagt at det er mer sannsynlig at det er Katherine, da det gir rom for mer drama i neste sesong. Endret 18. mai 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fordi vi har sett mer enn 5 min av serien, som er ganske forutsigbar. Og med tanke på at produsentene av serien har kalt bryllupet for en twist, så er det ikke vanskelig å legge sammen 2 + 2. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Endret litt på tråden jeg , slik ta vi slepper å lage ny tråd for hver sesong. Nå kan man diskutere alt som har blitt vist i usa her i denne tråden Sesongstart i usa igår, dermed ny episode til oss idag Syntes episoden var bra, likte de "nye" naboene som flyttet inn. Kjente skuespillere som jeg har sett før hvertfall! ( han ene husket jeg fra 24 og hun kona hans fra Joey) Godt å få start på sesongen ang. Bryllupet så var det hun jeg trodde det ville være ja No suprise der for min del Endret 28. september 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, bryllupet, det var hun jeg trodde det skulle være, godt å få det bekreftet. Jeg synes forøvrig at det var en helt grei start. Personlig synes jeg DH har mistet mye av sjarmen fra sesong 1-3. Jeg merker at jeg ikke gleder meg til neste episode like mye slik jeg gjorde før. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) syntes denne episoden var enda bedre enn første! Sterk episode, mange triste øyeblikk. Gabrielle er smart når det gjelder å passe på den tenåringsjenta ( glemt hva ho het ). Hehe hun var vell helt lik i sin ungdom. Likte godt at hun gjennomskua hun om den "coverup" storyen som tenåringsgjenta tok for danny? gikk mye kjappere fram enn hva jeg hadde trodd, trodde kansje de skulle tyne og leve lenge på den men det går visstnok framover hvertfall ^^ God episode Endret 7. oktober 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Syntes episoden var bra, likte de "nye" naboene som flyttet inn. Kjente skuespillere som jeg har sett før hvertfall! ( han ene husket jeg fra 24 og hun kona hans fra Joey) Når du sier det så merket jeg også at det var Larry Moss fra 24. Ellers så begynner jeg på episode 2 nå, vært litt mye serier og se på i det siste Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 hehe stemmer det, nå har vi så å si fått bekreftet at det ikke var danny som gjorde det? eller er det muligheter for det enda? var ganske sikker på at det var han jeg men om politet har det på video at han var i parken i over 1 time så er jo mysteriet hvem som gjor det , og hvorfor? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Er vel nesten altid den personen du minst kunne tenke deg Men er vel godt mulig enda, vet jo ikke disse hemmelighetene som de skjuler... Endret 18. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser for meg at det kan være Katherine som står bak overfallet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, det er jo også fullt mulig. Er det i morgen/i natt det kommer ny episode? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser for meg at det kan være Katherine som står bak overfallet av en eller annen grunn. det ga faktisk litt mening , hevn på Susan pga mike. Den tanken hadde jeg ikke tenkt engang. Hehe nå ble jeg ganske overbevist om at det kan være Katherine Ny episode imorgen ja =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå