Gå til innhold

Desperate Housewives - Diskusjonstråd for USA-sendinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, her var det litt av hvert som skjedde. Scavo venter intet mindre enn to barn, kanskje det blir to jenter denne gangen. Gaby får helt sikkert problemer med Ana, hun jenta virket ikke helt god. Skuffende at vi aldri fikk sett hvem Mike kysser mot slutten. Jeg håper på Susan, men antar at det er Katherine. Og Bree har innledet et forhold til Karl, er det bare meg, eller er han super hot :love: he-he.

 

Alt i alt, en litt skuffende sesong. Det eneste store som skjedde var at Carlos fikk synet tilbake, og at Edie døde, bortsett fra det så, ja, ting har stått stille...

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Sesongen har vært ganske svak iforhold til den forrige, husker sesong finalen sist var Veldig spennende, nå var det bare slutten som var nervepirrende :p

 

Men jeg tipper det er Susan mike gifta seg med jeg, håper hvertfall det :)

 

Dave havna hvertfall på rett plass , hehe ... nå får vi bare smøre oss med tålmodighet og vente på neste sesong, jeg regner med det blir en sesong til, men har ikke hørt noe om dato eller om det i det hele tatt er bekreftet.

Lenke til kommentar
Sesongen har vært ganske svak iforhold til den forrige, husker sesong finalen sist var Veldig spennende, nå var det bare slutten som var nervepirrende :p

 

Men jeg tipper det er Susan mike gifta seg med jeg, håper hvertfall det :)

 

Dave havna hvertfall på rett plass , hehe ... nå får vi bare smøre oss med tålmodighet og vente på neste sesong, jeg regner med det blir en sesong til, men har ikke hørt noe om dato eller om det i det hele tatt er bekreftet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024861&hl=

 

Og det er åpenbart at det er Susan som er bruden.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Endret litt på tråden jeg , slik ta vi slepper å lage ny tråd for hver sesong. Nå kan man diskutere alt som har blitt vist i usa her i denne tråden :)

 

 

Sesongstart i usa igår, dermed ny episode til oss idag :D

 

 

Syntes episoden var bra, likte de "nye" naboene som flyttet inn. Kjente skuespillere som jeg har sett før hvertfall! ( han ene husket jeg fra 24 og hun kona hans fra Joey)

 

 

Godt å få start på sesongen :)

 

 

ang. Bryllupet så var det hun jeg trodde det ville være ja :) No suprise der for min del

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

syntes denne episoden var enda bedre enn første! Sterk episode, mange triste øyeblikk. Gabrielle er smart når det gjelder å passe på den tenåringsjenta ( glemt hva ho het ). Hehe hun var vell helt lik i sin ungdom. Likte godt at hun gjennomskua hun om den "coverup" storyen som tenåringsgjenta tok for danny? gikk mye kjappere fram enn hva jeg hadde trodd, trodde kansje de skulle tyne og leve lenge på den men det går visstnok framover hvertfall ^^

 

God episode

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...