Turtlis Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kommer det en ny sesong, etter denne ? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kommer det en ny sesong, etter denne ? Mener det e snakk om at det skal lages minst ein sesong til iallfall. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Håper ikke det Du kan bare la være å se på vet du Ny episode i morgen, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 me2 , blir nok bye bye Edie snart får håpe hun får fortalt mike om dave da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Så utrolig ubrukelig episode. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Enig! Nå fikk vi lære litt mer om Edie.. som aldri kommer tilbake. Nyttig.... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Episoden var ikke av den beste, nei. Så kjedelig at Edie daua. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Da var dagens episode sett, litt småkjedelig ... men ble overrasket over tvisten om at det var Susan som kjørte bilen... Da blir det vell en spennenende seasonfinale 17 mai , dobbelepisode ifølge mine kilder Bare 4 episoder igjen da, har gått fort. Men må si dette har helt klart vært den svakeste sesongen for min del, alt for lite spenning Endret 27. april 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvilken dagens? Trodde de kom på mandager jeg ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 DH sendes på søndager i USA (natt til mandag her i Norge). Og legges ut på mer fyfy-belagte steder natt til mandag. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Heftig. Trodde de gikk på lufta på mandager. Nå har jeg akkurat trykt på "download" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Som et eksperiment på å drive folk til vanvidd burde man gå å snakke slik som forteller'n hele dagen lang.....it'd drive people f-in insane LOL Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Edie var dårlig forteller Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Dagens episode var noe kjedelig, men liker at det bygger seg opp med Dave, han legger sine planer. De sparer vell den turen til sesongavsluttningen tenker jeg, men det burde komme noen flere overraskelser syntes jeg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Da var dagens episode sett =) blir spennende og se hva Orson gjør nå som han har funnet ut av hva Bree driver med... Neste uke er dobbel-episode pga Season finale =D Gleder meg til den. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Blir spennende med Orson ja! Synes det er litt synd om de skiller seg, har alltid likt de så godt og de passer jo helt perfekt sammen. Bortsett fra hans nye uvane, da. Er ikke så happy for at Jackson er tilbake, omtrent den eneste DH karakteren jeg faktisk ikke liker. I det hele tatt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Liker Jackson, men Susan og Mike er drømmeparet, de passer perfekt, jeg håper at serien slutter med at de to blir sammen igjen(kanskje neste sesong???) Dave er creepy, men sant å si, så synes jeg årets sesong så langt har vært litt kjedelig, synes de siste to episodene har vært litt av det gamle gode DH, med mye som skjer på en gang, men kan ikke si det samme om resten av sesongen. Håper bare ikke Orson finner på noe tull. Gleder meg til sesongfinalen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 er denne sesongen ferdig? har spart for og se hele på en gang Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Siste to episoder på mandag, tror jeg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå