Gå til innhold

Desperate Housewives - Diskusjonstråd for USA-sendinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var dagens episode sett, litt småkjedelig ... men ble overrasket over tvisten om at det var Susan som kjørte bilen...

Da blir det vell en spennenende seasonfinale 17 mai , dobbelepisode ifølge mine kilder :)

Bare 4 episoder igjen da, har gått fort. Men må si dette har helt klart vært den svakeste sesongen for min del, alt for lite spenning :p

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Som et eksperiment på å drive folk til vanvidd burde man gå å snakke slik som forteller'n hele dagen lang.....it'd drive people f-in insane LOL :D

Lenke til kommentar

Blir spennende med Orson ja! Synes det er litt synd om de skiller seg, har alltid likt de så godt og de passer jo helt perfekt sammen. Bortsett fra hans nye uvane, da.

Er ikke så happy for at Jackson er tilbake, omtrent den eneste DH karakteren jeg faktisk ikke liker. I det hele tatt.

Lenke til kommentar

Liker Jackson, men Susan og Mike er drømmeparet, de passer perfekt, jeg håper at serien slutter med at de to blir sammen igjen(kanskje neste sesong???)

Dave er creepy, men sant å si, så synes jeg årets sesong så langt har vært litt kjedelig, synes de siste to episodene har vært litt av det gamle gode DH, med mye som skjer på en gang, men kan ikke si det samme om resten av sesongen.

Håper bare ikke Orson finner på noe tull. Gleder meg til sesongfinalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...