Alompi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åja, det er jo sant! Med kjøkkenkniven! Men allikevel, selvmord? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hun skøt seg selv, trodde jeg da? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 hmm jeg trodde også hun skøyt seg selv, er veldig lenge siden jeg så sesong 1 da Så var det vell Mannen hennes , som la henne ( eller var det en annen person jeg blander med?) i en kiste som han hev ut i elva/sjøen. og den fant politiet etterhvert den kista. Eller var det kansje bare drapsvåpene som lå oppi der ? Er alt for lengesiden jeg så disse episodene. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Syns å huske at de hadde hakka opp liket og lagt det i kista? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ehm, moren til Zack skøt seg jo ikke... Hun Mary-Jane eller noe stakk henne med kniv, de puttet kroppen hennes i en kiste, kastet henne på havet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 ah ja , tror vi blander mellom den biologiske moren og "stemoren" Stemoren ( mary-jane skøyt seg selv) mens Den biologiske moren til zack ble stukket med kniv ( det var ikke med vilje mener jeg å huske? det var ett uhell) og ble dermed kasta i kista og hevet på sjøen. Kan ikke det stemme? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ble ikke den siste episoden sendt i kveld? Eller kanskje det var i morgen den skulle komme. Uansett. Jeg gleder meg Endret 8. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Ny episode ligger ute nå ja Skal se den litt senere i kveld Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så bra. Da skal vi se fruer på senga i kveld *laste ned* Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Yey da var episoden sett , bra den. Endelig begynner folk å grave litt på Dave, er vell ikke lenge før dem oppdager hva han egentlig er ute på. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Håper det skjer noe mer spennende snart Ikke lenge til tipper jeg. Lurer på hva det neste blir? Altså etter at Dave er avslørt.. Noen som vet hvor mange sesonger de skal holde på? Kommer det en til? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 var dette siste episode av sesongen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Oi , leste akuratt på VG; "Én av TV-fruene slutter Vil du ikke vite hvem? Ikke les saken " Link Til Artikkelen Har ikke lest det selv enda , Men har mistanke om hvem det kan være. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 trur di fleste kan tenkte seg til hvem det kan være Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 De har gått rundt grøten om han albinofyren alt for lenge nå, men gårsdagens episode var bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hm, jeg synes den var litt småkjedelig, jeg.. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Syns nesten alle episodene av sesong 5 har vært kjedelige, men denne var litt kul. Var lættis når Tom sa noe om at han ikke skulle være failure, også ler staffet Men gleder meg til campingen til mike og albinoguy Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg og... Var liksom ikke noe spennende som skjedde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå