medlem-90636 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Det vet jeg Han er til bestemora si (hun som bodde hos de en periode, men ble "kasta ut". Ingen av døtrene hennes ønsket å ha henne boende hos seg, så da hun forlot dem var hun rimelig sint. Endret 6. januar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hurra! Jeg skal se fruer på senga i kveld Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hurra! Jeg skal se fruer på senga i kveld may I join? Edit; tok så lang tid før du svarte at jeg måtte bare se den alene. Ok episode det Blir spennende og se hvordan det vil gå med porter saken. Endret 6. januar 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ny episode i natt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hurra! Jeg skal se fruer på senga i kveld may I join? Edit; tok så lang tid før du svarte at jeg måtte bare se den alene. Ok episode det Blir spennende og se hvordan det vil gå med porter saken. hehe, det lønner seg ikke å holde pusten akkurat Du får snike deg mellom meg, mannfolket og bikkja. Er vel ti cm igjen av senga som du kan få brette deg ut på. Endret 19. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Treeegt nett -_- Er for øyeblikket på 10 kb/s Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 For en rar episode.. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kjedelig og unødvendig filler episode Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja episoden var litt merkelig. Hadde gleda meg til noe skikkelig nå :-/ Får bare vente å se neste mandag.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kjedelig og unødvendig filler episode Helt enig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg syns den var trist jeg.. Hadde tårer i øyekroken et par ganger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Neida... Den var jo litt søt da. Men den drev ikke historien stort videre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, det gjorde det ikke. Men vi fikk jo vite litt hvorfor og hvordan folk er der de er. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 trist var den. Mine tårer forlot øyekroken tilogmed! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Var en fin episode det Nå er det visst ikke mer frusterte fruer før den 8 Februar Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Syns det var en veldig bra episode. Jeg ble faktisk ganske rørt Selvom den ikke drev historien videre, var den meget vellagd! *Mine innlegg* PS: Fikk vi noengang vite hvorfor hun Fannie-Maye (husker ikke navnet xD) skaut seg selv? I så fall husker jeg det ikke. Har sett hver eneste episode, så lurer på om jeg er inne i Alzheimer tidlig stadie. Var det pga det som skjedde med ungen? Må se sesong 1 på nytt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mener du hun "forellerdama" som vi fikk se glimt av i forrige episode? Hvis det er henne: Så du lappen hun fikk mens han handyman-fyren var innom? I know what you did, it makes me sick". Nå husker jeg ikke helt hva som skjedde, men det var noe med at de fikk en unge fra ei ung mor. Så må det ha vært noe med at den unge mora ville ha tilbake barnet eller noe, og det ble en krangel. Iallefall så døde mora , og hun som skaut seg selv begravde henne med hjelp fra mannen sin. Hun tok selvmord da hun skjønte at en av nabodamene hadde oppdaget ugjerningen. Noe i den duren Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) I know what you did, it makes me sick" ; Mary Alice og Paul fikk Zack av ei narkiss mor. Plutselig kommer moren tilbake og forlanger Zack tilbake når hun har sluttet med narkotika. Og da er Mary Alice og ektemannen (Paul) blitt for glad i Zack til å gi han tilbake, at Mary Alice dreper moren impulsivt. Endret 1. februar 2009 av Mary_5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå