Uncle Scrooge Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 En teori jeg har er jo at han satt det i stand selv(skytingen altså), siden det betyr at hele nabolaget blir satt under etterforskning som ett siste ledd av planen hans. Selv om jeg egentlig ikke tror det, hadde det vært fett. Evt. så må det være noe mora til kona har satt i gang. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Takk Gud for TV2 Bliss. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Sønnen til Paul som planta gunneren under puta i selskapet til Bree? Er det muligens han som skøyt også? Andre som har tanker om det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er nok et sammarbeid mellom konen og sønnen. Hvordan skulle han ha lagt pistolen i sofaen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 virker jo ikke som om kona er med på noe av dette, hun trodde jo det var moren som hadde hyret noen til å gjøre jobben. Så jeg tror det var sønnen som skøyt og plantet gunneren der for legge mordet over på noen andre enn seg selv. Men forstår ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jeg finner ikke siste episode noen steder. Hvor pleier dere å se? Edit: Glem det, fant den tilslutt Endret 17. januar 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Synes Carlos ser litt homsete ut minus skjegg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå