Jason P. C. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uff for en trist episode Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 ja var en meget trist episode syntes jeg, bra budskap i den Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jepp, fikk litt tårer i øynene, innrømmer gjerne det Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 trist med Orson , skjønner godt holdningen hans jeg. Fint å se at de fruene er villig til å tilgi Katherine, det hadde visst virkelig klikka for henne men er visst på bedringens vei. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Så hva syns dere foreløpig? Jeg følger USA sendingene, så skal ikke si for mye, (aner ikke hvor langt det har kommet på tv her), men det er ganske spennende nå Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Synes også det er temmelig spennende for tiden. Dette er forøvrig en tråd for USA-sendinger, så det skal ikke være noe farlig å prate høylytt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ah, ser det nå. Spennende med han som kom tilbake nå. Gabriele var morsom som "Angie". Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Likte førsteepisoden, blir spennende å følge med videre. Kjente ikke igjen Carlos uten skjegget først, ligna ikke på seg selv i det hele tatt. Endret 29. september 2010 av -Sindre Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spennende episode, lurer på hva det er med Tom og hun venninnen. Og stakkars Gabrielle Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 hehe , var uvant med en Carlos uten skjegget spennende og se hva som skjer med Gabby og ungen, når man har oppdratt og hatt en unge i så mange år så skal jo ikke det forandre så mye egentlig men alle reagerer vell ulikt på en slik nyhet når den "biologisk" sett ikke er sin egen. Sprøtt med Paul og "kona" , Paul virker ikke helt stabil , frykter det skjer noe på den froten også... og det med at hun i fengselet hadde venner i Wisteria Lane som skulle ta seg av Paul? hvem kan så det være..? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Legger meg her siden jeg nå har begynt å følge usa-sendingene. Standard housewife drama foreløpig, skulle gjerne sett mer action og lurer litt på hva hensikten til han drapsdømte egentlig er. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er det sesongslutt nå? Finner ikke flere episoder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Neste episode kommer 5 desember. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Wow for en episode. "Kjør for faen" skreik jeg ut når de satt i bilen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nja, de andre sesongene har det liksom vært noe værre, folk har dødd og lignende. Ser ikke ut til at noen ble skadd bortsett fra Susan. Men er ihvertfall standard Desperate Housewive opplegg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så dette var sesongavslutning? Vet du når neste begynner? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Syns det var en konge episode jeg! Tror ikke dette var sesongavslutningen, vanligvis pleier de bare å ha en pause fra nå til uti Januar også en 13-14 episoder før sesongavslutning til sommeren. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nei ikke sesongavslutning men midt i hver sesong pleier det skje noe alvorlig, noe dør og lignende. Se bare tilbake på forrige sesong da flyet krasjet og flere døde. Sesongen gikk bra til slutt og det kommer nok til å gjøre denne sesongen også. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) har ligget litt på etterskudd men nå fikk jeg nettopp sitt siste episode ( nr 10 ). Spennende episode det , Paul er jo ganske smart. Liker karakteren jeg , men hvem skøyt han? noen ider?? Må vell ha vært noen av naboene? kona kansje? moren til kona ( men hun er jo i fengsel??), de som " Lynette " leide inn ?? Skal bli spennende og se, neste episode vises på tv i USA 2 januar btw Endret 18. desember 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå