Cryflopp Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Dette er da en diskusjonstråd for Tv-serien Desperate Housewives, Og vi følger da USA sine Sendinger, så alt som ikke er sendt i USA MÅ, viktig MÅ i spoiler! Diskuter i vei... Endret 28. september 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm litt kjedelig start eller ?? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 tja syntes den var grei nok men håper det blir bedre ja. Avslutta jo så godt i sesong 4 Men det er så mye som ikke helt stemmer nå, det med mike for eksempel, og det Gabrielle var litt rart forandra seg endel. Men det mannen til Edie , hva er det han pønsker på montro ? er litt skeptisk på han ass... Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja det er vel det eineste spennende nå. Ka hensikter han har. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 De har vært flinke til å lage overraskende vrier før, så hvis det ikke er så spennende nå snur det nok fort Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 synes det var en brukbar start. Må si at jeg var sjeleglad for at Mike ikke er død, ok, han er ikke sammen med Susan, men nå fikk vi vel litt håp om at de kan bli sammen igjen Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg og var helt sikker på at Mike døde, men fryktelig trist at de ikke er sammen lenger.. Liker ikke han der maler karen hun holder på med. Men jeg regner med at de finner tilbake til hverandre igjen en gang.. Rart å se Scavo ungene så "voksne", hehe. Det var kanskje ikke verdens beste start, men tror absolutt det tar seg opp! Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mja kommer vel opp noken twister etterkvart. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Dagens episde var helt grei den, ante meg at det var mannen til edie som hadde tatt katten til McCluskey. Virker som litt av gnisten mellom Bree og Orson begynner å slukke ut, Bree tenker alt for mye på sin karriere og tar seg ikke tid til mannen sin. Og at hun ikke ville si at hun hadde en ektemann på radioen sier vell sitt... Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Synes sesongen har vært bra til nå jeg...noen forandringer med karakterene i persongalleriet som åpner/åpnet for et par nye problemstillinger. Den store "hemmeligheten" denne sesongen er ikke så spennende synes jeg, men det trengs vel strengt tatt ikke å komme en ny skummel happening hver sesong. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Okey har ikke fått sett de siste episodene jeg , tror jeg så 5en sist , mulig det var 6en skal se om jeg får sett resten i helgen. Men syntes egentlig at Sesong 5 har vært svak til nå :s liker ikke når de hopper så langt frem i tid jeg, blir nesten samme som på one tree hill. plutselig bestemmer de seg for å hoppe over 4-5 år :/ Det liker jeg så absolutt ikke. Men noen andre som har sett alt til nå? tar det seg opp ? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har sett alle spanande.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har sett alle. Digger denne serien Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Synes det var bra at de hoppet litt frem i tid. For de begynte å ha litt lite å spille på. Nå er tvillingene blitt store, og det har jo åpna for mye nytt. Folk har har nye karrierer, kjærester, ektefeller og ting er rett og slett litt annerledes. Men kan være enig i at sesong 5 ikke er så sterk, men det er nok fordi serien har gått såpass lenge. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kan ikke forvente at ting skal skje med en gang.. Så da blir det lite action til å begynne med. Helt greit at de hoppet fem år frem i ti Men jeg mener å ha lest at det dør en person eller to? en av fruene..? Endret 13. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Da var episode 7 sett Må si det er spennende ja endel som skjer, wird thing going on med porter og moren til kompisen hans Leaving town ser det ut som ^^ Ny episode i morgen ja Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 episodene blir bare bedre og bedre! dumt at gaby redda ho gamle dama. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Pff, skal se at det lønner seg etterhvert Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 da var episode 8 sett og jeg må jeg likte den svært godt , mystikk og spenning. Hvilken histore har mike og dave egentlig ?? det virker ikke positivt ifølge legen så hva er det dave pønsker på?? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 ja si det du! det har vært å utruli mye mysikk i DS, og det er nye gåter og løse hver sesong.. så det har sikkert noe å gjøre med gåten i første sesong, da mike var den MYSTISKE. Men herregud, jeg husker ikke en dritt av tidligere sesonger egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå