Jakoozie Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei! Digger norsk standup, men har lyst å sette meg litt inn i amerikansk standup. Har dere noen gode? Fint hvis dere har noen klipp fra de forskjellige også! (Har sett bittelitt på en som heter Adam Ferrara, han har en "act" der han snakker om damer i forhold. Denne finner jeg ingensteds hen, noen som kan hjelpe?) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dennis leary, Pablo Fransisco er jo 2 karer som er artige. dessuten har du jo Jeff dunham som driver med dukker.. (han som har Achmed the dead terrorist) har utgitt 2 DVDer som jeg vet om Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Denis Leary - No Cure For Cancer! Konge... Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Richard Pryor, George Carlin, Lenny Bruce, Woody Allen, Jerry Seinfeld, Robin Williams og Bill Hicks er syv av de desidert største. Ellers har vi den noe ukonvensjonelle Mitch Hedberg og Jim Gaffigan som også er noe for seg selv. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Richard Pryor, George Carlin, Lenny Bruce, Woody Allen, Jerry Seinfeld, Robin Williams og Bill Hicks er syv av de desidert største. Ellers har vi den noe ukonvensjonelle Mitch Hedberg og Jim Gaffigan som også er noe for seg selv. Ok, men hvor kan jeg finne filmer av disse? Youtube virker veldig fattig på standup, kanskje det ikke er så pop med standup i USA. Eventuelt, noen tips til gode søkeord? XD Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Bill Hicks - Revelations bl.a. Endret 30. september 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Russel Peters, vel å merke ikke amerikansk. Men en inder fra Canada:) Vil anbefale på det beste Edit: Glemte jo selfølgelig Chris Rock! er bare youtube, så finner du hele show delt opp i deler Endret 30. september 2008 av Anubizzzz Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Eddie Murphy, Chris Rock, Eddie Griffin, Bernie Mac, Chris Tucker, Carlos Mencia. Er mange å sjekke ut, noen bra, noen ikke så bra. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dane Cook er veldig populær i USA, men personlig synes ikke jeg han er spesielt morsom. Så likevel en "dokumenter-reality" i 6-7 deler, Tourgasm, hvor han htar med seg 3 andre komikere og reiser på turne i USA, serien var litt artig . Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Three Amigos; Carlos Mencia, Pablo Francesco og Freddy Soto. Rodney Carrington kan også være noe (humoristiske country sanger). Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva med Gabriel Iglesias, han er epic, i hvert fall latteren hans Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bill Hicks var en av de mest kontroversielle av logiske grunner. Det er flere DVD'er med ham, og jeg anbefaler Sane Man. Du kan også finne det på CD om du leter litt. Ellers kan jeg anbefale Eddie Murphy i hans yngre dager og Chris Rock. Mener også Bob Saget er meget populær som stand-up komiker, men har ikke sett ham i aksjon selv. Lenke til kommentar
Feliks Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Stephen Lynch? Liker ikke Amerikanske, fortrekker de gode britene: Dylan Moran, Eddie Izzard og Bill Bailey. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mye bra som har blitt nevnt her. Carlin, Saget, Lynch, Chris Rock. Selv liker jeg svært godt Dave Attell, Dat Phan, Demetri Martin, og Otis Lee Crenshaw. Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Doug Stanhope er kongen! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ahh! Bill Bailey er konge! Han er sykt morsom! :!: Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lee Evans (er vel Engelsk når jeg tenker etter).,Jeff Foxworthy,Ron White,Bill Engwall og Larry the Cable Guy. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Åhåhå! Bill Engvall Ron White (begge disse er fra Blue Collar Comedy Tour) Mitch Hedberg (of course) David Feldman Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gabriel Iglesias, George Carlin og Ed Byrne (Irsk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå