momyboy Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei... Jeg går på nettsidene til xbox og ser på hva demoer som er ute der står det at det er en Saints Row demo ute men jeg finner den ikke!! Får å gjøre det hele mer klart jeg lurer på hvor den er henne??!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 xbox live er jo nede og i tilleg da, så tviler på at du har `sjekket` Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 xbox live er jo nede og i tilleg da, så tviler på at du har `sjekket` Har sjeket mange ganger før... Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Noen som har den minste anelse hvorfor den ikke er på markede?? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Veit ikke hvorfor, men de fjerna den fra marketplace for en stund sida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Trolig fordi den dessverre viser hvilke framerate-problemet det spillet har, og gir et elendig inntrykk av et spill som er overraskende gøy. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ser du etter Saints Row eller Saints Row 2? SR demoen skal jo være der, men tror ikke det har kommet en SR2 demo enda. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Enern jeg snakker om... Hmm går det an å sende en email til dem å be dem legge den opp eller må jeg gjennom masse skit da?? Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 tviler på at de legger ut en demo på marketplace fordi du er hypp på den Lenke til kommentar
xelA Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du får vel spillet ganske billig nå vil jeg tro, jeg anbefaler å kjøpe det.. Hvis du er i tvil, er det jo bare å lese tester Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Får ikke lov til å spille det er redd for at foreldra(a.k.a mamma) mine skal finne coveret, derfor jeg vil ha en demo... Dessuten er jeg blakk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Print ut et cover hvor du har byttet 18 ut med T Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Har tenkt på det allerede men kjæresten til mamma(som er like streng) har litt peil på spill og dessuten har han den eneste printern i huset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 mohahahaha men faen heller. du er 13 år. uansett hvor kjipt det er så er det en grunn til at enkelte spill har 18 år grense. er ikke enig alle, men spill som saints row, gta og lignende freeroam spill er jeg faktisk enig i grensa. brodern på 14 får ikke lov å spille de han heller! Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 aw lol poor children... Stakkars folk..får ikke spille de spilla man vil er faenmeg rævva det. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 tviler på at de legger ut en demo på marketplace fordi du er hypp på den Hadde vært sykt kult om de gjorde det da!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du kan jo alltids skrive hos Major Nelsom, da. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 mohahahaha men faen heller. du er 13 år. uansett hvor kjipt det er så er det en grunn til at enkelte spill har 18 år grense. er ikke enig alle, men spill som saints row, gta og lignende freeroam spill er jeg faktisk enig i grensa. brodern på 14 får ikke lov å spille de han heller! Jeg er stort sett enig i at en 13 pring ikke burde spille GTA4,osv, osv. Men det er liksom ingen fete spill på xbox som jeg har lov til å spille og eneste spilla som er kule på wii`en er jo Zelda og Mario... Det er jo bare barne spill der ikke sant jeg kanke si jeg syntes det er så kjekt å spill byggmester bob hele tia!! Det jeg prøver å si er: HVA HADDE DU GJORT OM DU VAR 13 MED OVERBESKYTTENDE MOR!!!!???? Du kan jo alltids skrive hos Major Nelsom, da. Ser folk skrive om denne "Major Nelson" hvem er det?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Når jeg var tretten og hadde en overbeskyttende mor så trengte jeg bare èn ting som ikke oppmuntres her på forumet, så kan ikke si det.. beklager. Major Nelson er Xbox Live's community manager (?) og har en fet blogg på http://majornelson.com/ Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Når jeg var tretten og hadde en overbeskyttende mor så trengte jeg bare èn ting som ikke oppmuntres her på forumet, så kan ikke si det.. beklager. Major Nelson er Xbox Live's community manager (?) og har en fet blogg på http://majornelson.com/ Kan du ikke PM det da?? Kult det skal jeg ta en nærmere kikk på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå