Gå til innhold

Hvilken bettingaktør, og hvorfor?

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg vurderer å skifte til en online-bookmaker. Enkelt og greit frordi Norsk Tipping har elendig odds. Eneste krav er høyere odds enn Norsk Tipping, bra innskudd- og uttaksmuligheter, norsk side med oversiktlig skin. Hva anbefaler dere?

Her er de aktørene jeg har vurdert.

Bet365 Høye odds og de beste fargene sålangt.

Centrebet]

BetWay Den mest oversiktlige aktøren sålangt.

LadBrokes Dårlige odds, tror ikke de blir dem.

Nb: Registreringsbonus er ikke et minus :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Jeg vurderer å skifte til en online-bookmaker. Enkelt og greit frordi Norsk Tipping har elendig odds. Eneste krav er høyere odds enn Norsk Tipping, bra innskudd- og uttaksmuligheter, norsk side med oversiktlig skin. Hva anbefaler dere?

Her er de aktørene jeg har vurdert.

Bet365 Høye odds og de beste fargene sålangt.

Centrebet]

BetWay Den mest oversiktlige aktøren sålangt.

LadBrokes Dårlige odds, tror ikke de blir dem.

Nb: Registreringsbonus er ikke et minus :)

Helt enig i at Norsk Tipping er elendige. Greit at de også slasher feilsatt odds, men da de skjønner at det er en banker som er feilsatt så er de også raske med å gjøre spilleobjektet utilgjenglig. Slikt er bare latterlig. De pengene som liksom går til idrett har vi jo sett resultatet av i alle år, og gir det noen særlig utvikling da? Må jo være lov å spørre et slikt spørsmål når vi kan anslå Norsk Tippings omsettning iløpet av et år.

Selv bruker jeg Nordicbet mest. Vet ikke hvorfor, men en gang i tiden lovet de trossalt høyest odds. Sikkert bare pga liking. Men har jeg god tid og blir oppmerksom på veldig god odds andre steder, så er jeg statistisk sett svært ilojal mot Nordic :p

Noen som vet om det er en aktør som ligger over de andre, eller er det stortsett jevnt over?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...