dahwan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har oppgradert fra XP 32 bit til Vista 32 bit. Nå sitter jeg med en liten skjerm på 1024x768 med en blank svart 22" ved siden av -_-' Feilmelding attached. Hjelp, plis Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du huska vel å laste ned Vista-versjonen av driveren? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 har du avinnstalert de gamle driverne? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 begge ja Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg gikk lei av alt styret og installerte derfor en clean kopi av Vista 64 bit. DET FUNKER FORTSATT IKKE! Av all uflaks en kan ha så skal skjermkortet stryke noen dager før Zargate!!! Jeg skiftet bare fra XP 32 bit til Vista 64 bit for DirectX 10, så skal driveren nekte å installere UTEN FEILMELDING??? Dette haster! Alle forslag velkomne. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Går inn i C:\nVidia\... utpakkede filene og kjører physX settupen manuelt. Får denne feilmeldingen. Virker det som om physx tror PCen min er 32 bits? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Prøvde med automatisk skjermkortoppdatering fra device manager HJELP!!! Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har du prøvd alt det der med "kjør som administrator" og sånn? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vet ikke om dette funker i Vista: Finally I got time to go back to that problem...and YESSS! Found the solution; I tried the registery thing but all folders had already full access. Then i found a post with same type of problem but on another dirver. solution is to activate "InstallDriver Table Manager" service. - Right-click on My Computer and choose Manage. - Then expand the Services and Applications section and click on Services. - On the right-side of the screen, find the entry for InstallDriver Table Manager and double-click on it. At this stage mine was on Manual and stopped. I just clicked on on Start. Close all the stuff / run the driver setup / and it works! Fra http://www.tomshardware.com/forum/248200-3...-nvidia-drivers Lenke til kommentar
Masterorion Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei. har akkurat det samme problemet som deg. er utrlig frustrerende Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Løsning. Kjør windows update og restart PCen helt til alle updates er installert. Restart så IGJEN og installer driveren Lenke til kommentar
Masterorion Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Takk, det skal jeg prøve (; Er nervøs for att spillhelgen min går i vasken Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sjekk den siste posten i denne tråden, der ligger vel løsningen for deg skulle jeg tro. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1015943 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå