kns Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har internett 10mbit/10mbit fra Lyse, med Altibox. Min Xbox360 er koblet til nettet med kabel. Jeghar aldri hatt noen problemer tidligere, og jeg har heller ikke gjort noen endringer ift til ruter/internettkonfigurasjonen min i det siste. I går kveld fungerte alt fint, men i dag kommer jeg ikke på nett pga MTU-error. Har ikke snøring på hva jeg skal gjøre nå. Det eneste vettuge jeg kom på å sjekke var at alle kabler var intakte og tilkoblet. Jeg resatte og restartet også ruteren et par ganger uten resultat. Jeg er på nett med andre devices i huset. Forøvrig kan jeg ikke se noen MTU-innstillinger når jeg logger meg på ruteren heller.. Hjelp.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 MTU-error har jeg aldri hørt om før. Hvor kommer denne meldingen frem egentlig? Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1015015 Er det virkelig nødvendig å lage så mange poster om samme emnet. Hva med å bruke 20 sekunder av tiden å let litt først. Lenke til kommentar
kns Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hva med å legge om tonen litt? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva med å legge om tonen litt? Hvorfor det? Xbox Live er nede atm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 det har man blant annet fått en beskjed om av ms via meldinger i kassa og at det har stått på markedplacen og på reklameplassen på forsiden! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hele Live er nede nå som E-wok sa, prøv heller i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå