christhenoob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei! har nå i ferien lite og gjøre.. og har funnet ut at jeg vil "modde" inn en 120mm vifte i toppen av kabinettet mitt. jeg har boret hull til skruer, og et lite hull i midten til et hullbor.. MEN, hvor får man tak i et 117mm hullbor? (jeg har målt opp, og sett at viften faktisk bare er 117mm, og ikke 120mm som mange sier da.. så derfor trenger jeg enten 116mm eller 117mm hullbor. dette er vanskelig å finne! vanligvis syns de som jobber på clas ohlson og biltema(de butikkene jeg har sett i xD ) at kanskje et 90mm hullbor er stort. noen som har en ide om hvilken butikk som selger et så stort hullborr? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hullborene clas ohlson og biltema selger er av "så som så"-kvalitet. De fleste er kun beregnet på tynn trespon/gips. Jeg vil heller anbefale deg å bruke en stikksag Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg kjøpte min på Gausdal Landhandleri. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hullborene clas ohlson og biltema selger er av "så som så"-kvalitet. De fleste er kun beregnet på tynn trespon/gips. Jeg vil heller anbefale deg å bruke en stikksag skjønner.. ja har sett på clas ohlson, der hadde de et som kunne stilles inn på, men som sagt.. det er "så som så" kvalitet... jeg tok ditt råd. pappa fant fram en ny stikksag med helt nytt metall blad. var som en kniv igjennom varmt smør:D:D så takk for rådet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå