Gjest forvirret :S Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 I sommer fikk jeg veldig god kontakt med ei jente som er et par år yngre enn meg (jeg 17, hun 15). På fester og sånn kom hun alltid å satte seg på fanget mitt, eller la hodet mot skulderen min hvis jeg holdt rundt henne og sånn. Traff jeg henne noe sted kunne hun nærmest kaste seg over meg for å gi meg en klem osv. Sendte mye meldinger og hun virket ganske interessert. Men så gikk det et par uker og plutselig svarte hun nesten aldri på meldinger, tok aldri telefonen, overså meg totalt uansett hvor jeg så henne og de få gangene jeg fikk kontakt var det liksom bare "hei" og litt småprat før hun fant på en eller annen grunn for å gå. Hvordan i helvete skal jeg kunne tolke det her?? Skal jeg bare gi opp, eller er det fortsatt "håp"? Jeg kan bare si at jeg blir utrolig forvirret av det her... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mange av jentene på den alderen kan virke klengete og int., men mener egentlig ikke noe dypere med det. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Greia er bare den at det i den perioden kun var meg hun var slik med. Kanskje en forsiktig klem til folk jeg var med, men akkurat mot meg var det liksom å hoppe rett i armene på meg. Fikk mange meldinger av typen "veldig glad i deg <3" og slike ting. Så det hjalp jo ikke med å gjøre saken klar... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 1. Funnet seg noen andre å holde på med fordi du viste for lite interesse. 2. Leker litt hard to get, mao: din tur til å vise interesse, med en gang hun viser interesse igjen holder du tilbake (tenk på det som "fisking"). 3. Sur fordi du har tolket signaler feil og venter på at du skal ta "ansvar" Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så basically har jeg ingenting å tape på å vise litt interesse tilbake og se hvordan responsen er? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så basically har jeg ingenting å tape på å vise litt interesse tilbake og se hvordan responsen er? Absolutt ikke! Go for it! Lykke til forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå