Showdown87 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei. Eg studerer første året på BI, og har fått en case som skal inn om to uker. Er første gangen eg skal løse en slik case, og lurer på om noen har noen caser de kunne sendt til meg? Er usikker på hvordan oppgaven skal "settes sammen".. Om noen kan hjelpe med et eksempel på en case ville eg vært evig takknemlig! På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei. Eg studerer første året på BI, og har fått en case som skal inn om to uker.Er første gangen eg skal løse en slik case, og lurer på om noen har noen caser de kunne sendt til meg? Er usikker på hvordan oppgaven skal "settes sammen".. Om noen kan hjelpe med et eksempel på en case ville eg vært evig takknemlig! På forhånd takk. Hvilket fag er casen i ? Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 er det markedsføring det er snakk om? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 er det markedsføring det er snakk om? Det må det være.. den skal være levert 10.10 ser jeg.. Lenke til kommentar
Showdown87 Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja det stemmer, det er markedsføring! Fristen er som det blir nevnt 10.10! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Crap.. Jeg har ikke noen av mine caser lengre.. og finner ikke noe mal på det... Så skriver bare opp noe jeg kommer på her og nå: Linjeavstand 1,5 Side 1 Forside - Studentnummer og oppgave / fagkode Side 2 Innledning - her skriver dere hva dere har tenkt å gjøre og hvorfor.. Altså hvordan dere vil gripe ann oppgaven og hvorfor dere har gjort slik.. Side 3+ Selv oppgavebesvarelsen Side 4 Avslutning - Hva har dere lært, i innledningen skriver dere litt om hva dere vil "finne ut av" og nå kan dere skrive litt om hva dere fant ut.. Side 5 Kilder Det skal være en mal på dette her.. Spør læreren din eller noen, så du får riktig.. Vist det er snakk om Markedsføring og første case så går jeg ut i fra at dere skal jobbe med de 4 P'er(the markedting mix) Også ting som points of difference osv.. Egentlig veldig lite hjelp i dette innlegget.. men men.. =) Lenke til kommentar
Showdown87 Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Takk for svar, men alt av maler er ok Det er bare det at eg vil se en case "i praksis", hvordan dette her blir satt sammen, om du skjønner =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå