tobakksblad Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) hei, skal snart til bullgfaria. lurte på om hvordan det er i forhold til aldersgrenser der . er det lett og få kjøpt tobakk ellr ? eller spør de etter legitimasjon Endret 29. september 2008 av Haraldson Ikke kun store bokstaver i emnefeltet, takk. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vil ikke tro det er noe aldersgrense i Bulgaria, var der i fjor sommer og både vi som var under 18 og alle andre fikk kjøpe tobakk og alkohol uten å vise legitimasjon. Tror ikke det skal være noe problem Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er 18 års aldersgrense på både tobakk og drikke, men jeg er 17, og ser ut som en 14-åring og fikk kjøpt uten problemer, hvor enn jeg kjøpte. Bare på Sparm (Spar i Norge) at de var litt mer nølende, pga. vaktene sikkert. Alle får egentlig kjøpt røyk. Drikke kan variere. Da jeg skulle ha en drink i baren på hotellet ble jeg spurt om legitimasjon, men svarte bare at jeg ikke hadde med meg det, og det var greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå