puffyp Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har en Beta nøkkel til PS3 men vet ikke hvor jeg legger den inn, noen som vet? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) 1. Sign in to your PLAYSTATION®Network account via your PLAYSTATION®3 system, or alternatively via PLAYSTATION®Store on PC at store.playstation.com using the [sign In/Sign Up] button. 2. Once signed in, select [Account Management]. 3. Choose [Transaction Management], then [Redeem PLAYSTATION®Network Card or Promotion Code]. 4. Enter your 12 character promotion code and select [Continue]. NOTE: promotion codes are case sensitive and must be entered exactly as displayed. INSERTVOUCHERCODE 5. Follow the on-screen instructions to redeem the promotion code. Promotion codes can only be used once and only by the recipient. You must be 18 years or older to take part in this demo. Endret 29. september 2008 av praystation Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Takker.. Har en nøkkel til COD 5 men det er 20 tall, og leste nå at Beta er kun på Xbox og Pc for COD5. Ahhh... dritt! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har du COD5 beta til 360 takker og bukker jeg hvis du gir den til meg Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Takker.. Har en nøkkel til COD 5 men det er 20 tall, og leste nå at Beta er kun på Xbox og Pc for COD5. Ahhh... dritt! hvor fikk du tak i COD5 nøkkel ?? Lenke til kommentar
VJ2 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Takker.. Har en nøkkel til COD 5 men det er 20 tall, og leste nå at Beta er kun på Xbox og Pc for COD5. Ahhh... dritt! hvor fikk du tak i COD5 nøkkel ?? Jeg har og Fikk mail fra www.callofduty.com Jeg bytter den gjerne mot PS3 Beta Key! :D Eller selger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå