Gisle Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Jeg synes dere har gjort en GLIMRENDE jobb her! Et utrolig lettnavigerende forum!! Gratulerer! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Takk skal du ha, hyggelig med positiv tilbakemelding. Vi skal arbeide for å gjøre det enda bedre, og håper også etterhvert å kunne presentere flere måter å vise meldinger på - bla. Delphi-like - slik at leseren selv kan velge dette. MLW Lenke til kommentar
hawker63 Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Går det også an å få til e-postvarsling på dette forumet? Jeg er forøvrig tilhenger av Delphi-layouten som viser alle kategorier i en egen frame på venstresiden samt en "thumbs-up" som viser diskusjoner jeg har deltatt i. Går det også an å velge hvem svaret er til? Mulig jeg har oversett noe her, men finner ikke dette som option. Det kan høres rart ut å ville ha et forum som er kliss likt det gamle, men jeg synes man bør ta med seg de tingene som gjorde/gjør Delphi-forumet lett og oversiktlig. Trond [ Denne Melding var redigert av: hawker63 på 2001-10-12 16:29 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Quote: Går det også an å få til e-postvarsling på dette forumet? Dette er noe av det vi skal arbeide med. Quote: Går det også an å velge hvem svaret er til? Nei, det eneste er at man kan bruke slike quotes, da får man i alle fall en viss oversikt. Takk for tips! MLW Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 epost varsling er det, selv om en er _litt_ bugga med at den sender feil serveradresse i url'n. epostvarslinga virker slik at når du skriver en ny "tråd" velger du nederst om du skal motta epost eller ikke. Lettere kan du ikke få det :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. oktober 2001 Del Skrevet 13. oktober 2001 Joda, men det burde vært e-postvarsling også for de som IKKE har skrevet meldingen opprinnelig. MLW Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Quote: On 2001-10-13 12:29, mlwirak skrev:Joda, men det burde vært e-postvarsling også for de som IKKE har skrevet meldingen opprinnelig.MLW Hva vil dere gjøre for å fikse det da? Foxtrot Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 On 2001-10-17 08:17, Foxtrot skrev: On 2001-10-13 12:29, mlwirak skrev: Joda, men det burde vært e-postvarsling også for de som IKKE har skrevet meldingen opprinnelig. MLW Hva vil dere gjøre for å fikse det da? Foxtrot Sikkert fikse det :þ Nei jeg er helt enig i at alle skulle kunne følge diskusjonen via mail så man slipper å sjekke manuelt hver gang for nye svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå