xatic Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei. Jeg har en laptop som støtter FULL HD. Men, problemet er at jeg ikke har råd til en TV som har full HD i og med at jeg er på flyttefot. Jeg lurer på om det er mulig å koble den til laptoppen å bare bruke laptoppen som en skjerm? Ja, jeg har sett på denne, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312875 men fungrer det? Hvordan fungrer det? Tanken er at jeg har en projektor som har støtte for HDMI og det har ikke min x360. Derfor var tanken å bruke laptoppen som skjerm og viderføre signaler fra skjermen til projektoren (noe jeg gjør når jeg f.eks ser film). Er dette mulig? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Beklager, VGA/DVI-porten på en laptop er en utgang, ikke en inngang. Derfor kan du ikke koble 360en din til laptoppen og bruke den som skjerm. Lenke til kommentar
xatic Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 faen "/ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er svært få laptoper som støtter full HD (1920 x 1080, 16:9) likevell.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis xboxen ikke har HDMI, så vil du ikke få HDMI gjennom pcen anyways. Er jo bare å koble den direkte til prosjektor. Prosjektor støtter vel mest sannsynlig ikke HD heller, så problemet er løst(?) Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvilke innganger har du på projektoren? Om du har VGA kan du jo bare bruke den kabelen du selv linket til, og koble XBOXen direkte til projektoren Lenke til kommentar
xatic Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Har HDMI inngang både på laptoppen og projektoren ja. Problemet er at, jeg kan få bilde hvis jeg kobler den rett i prosjektoren, men ikke lyd. Og ja, Projektoren støtter FULL HD. Tror jeg har en VGA inngang, såfall så skal det være mulig og få en overgang, men problemet er jo at jeg blir sittende uten lyd. Endret 30. september 2008 av xatic Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du kan fortsatt koble til komponentkabelen som fulgte med xboxen for å få lyd, uansett om du bruker HDMI kabelen... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du kan fortsatt koble til komponentkabelen som fulgte med xboxen for å få lyd, uansett om du bruker HDMI kabelen... Komponentkabelen er vel så stor i "sokkelen" at du ikke får satt i hdmi kabelen. Om den er det, har jeg lest at mange bare kutter av en del av den, så skal du få plass. Du kan jo prøve... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg bruker HDMI til projektor, og en slags adapter som jeg kobler i der man kobler komponent/kompositt. Den adapteren har optisk ut, og analog (rød og hvit) ut. Edit: "Adapteren" ser du på siden av HDMI-kabelen på DETTE bildet. Endret 1. oktober 2008 av Mr. ve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå