Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvis du har passert et skilt med en sackboy på, og skiltet "snurrer" rundt og viser et rødt kryss, betyr dette at ingen andre kan joine etter dette. Hvis dere inviter noen vil de bare se dere spille, og de kan "chatte" med dere. Når dere så er ferdige med banen, og retunerer til Pod-en, dukker de opp. Og ja, alle får det alle tar Herlig! Selv om de andre har passert det skiltet du pratet om, så får jeg det de har gjort i løpet av hele runden altså?`Selv om jeg ikke spiller? Nei, det tror jeg ikke. Du må ha vært med på banen, du kan ha dødd mange ganger, ikke passert mål osv. men du må nok ha vært med på banen for å få tingene.. Derfor er det lurt å vente i Poden sin/vente med å passere skiltet hvis du har invitert venner, så de får være med og ikke bare må se på.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har tilsammen 4 baner nå 1. Runners Delight 2. Aztec Ruins 3. My imaginary Mario level 4. Mario Music Håper trådstarteren kan oppdatere listen sin Og til dem som tester mine baner, hjert både banene og meg som skaper er dere snille Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Min første bane, ikke det beste ,men verdt å prøve . Den heter LittleBigEasyness Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Håper trådstarteren kan oppdatere listen sin Da har jeg omsider fått oppdatert lista på førstesiden. Vi har for øyeblikket 59 registrerte brett. Kan de som har ? på PSN ID´n sende meg en PM dersom dere ønsker å ha med dette på lista. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Skal lage en bane i morgen og teste ut deres. Endret 27. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har akkurat publisert en LBP versjon av CoD5's zombie minispill hvor er det er om og gjøre å overleve lengst mulig i et hus fullt av zombier! Den heter: Zombie Survivor Game (with MGS paintgun) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 jeg holder på å lage prison break season 1,2,3 og 4 baner. Jeg har laget ferdig de 2 første sesongene og har begynt på tredje, hvis det er noen som ser på serien, har dere noe tips til å lage fengselet?? Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg tror det finnes en prison break bane fra før. Prøv den for å få litt inspirasjon! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Har prøvd den, men fengslet i sesong 3 er spesielt Endret 27. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) jeg har kun sett sesong 1 og 2 så.. Endret 27. desember 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 jeg holder på å lage prison break season 1,2,3 og 4 baner. Jeg har laget ferdig de 2 første sesongene og har begynt på tredje, hvis det er noen som ser på serien, har dere noe tips til å lage fengselet?? Virker intresangt, knallbra serie! har du lagt ut de 2 første så folk kan spille dem? Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Ca 100 som har spilt banen min siden jeg publiserte den kl 10 idag! jeg trenger flere hjert! Her er noen bilder fra den siste banen min. Det er en mørk bane så bildene ble litt dårlige! [ attachment=271849:Et_bilde_3.jpg] Endret 27. desember 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 jeg holder på å lage prison break season 1,2,3 og 4 baner. Jeg har laget ferdig de 2 første sesongene og har begynt på tredje, hvis det er noen som ser på serien, har dere noe tips til å lage fengselet?? Virker intresangt, knallbra serie! har du lagt ut de 2 første så folk kan spille dem? Har ikke publisert dem, skal vente å lage sånn at du først må ta sesong 1, og ta nøkkelen til ses.2 osv.... nøkklene blir ikke vanskelig å finne, men hvis du vil prøve dem er det bare å adde meg;) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da er jeg ferdig med historiedelen. Fikk en trophy som het "Eventyret har akkurat begynt" eller noe. Lurer bare på hva dere synes. Er det like stor underholdningsverdi og spille alene eller med andre gjennom baner på nettet? Blir det samme følelsen av å hoppe rundt på forskjellige tilfeldige baner? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Jeg syns deter best første gang man spiller en bane,og spille med flere, men samme konsoll Endret 27. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg syns deter best første gang man spiller en bane,og spille med flere, men samme konsoll Det jeg lurer på er om det er like artig å spille onlinebrett i lengden som historien Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg syns deter best første gang man spiller en bane,og spille med flere, men samme konsoll Det jeg lurer på er om det er like artig å spille onlinebrett i lengden som historien Gøy å spille onlinebrett ja, hvis du finner de brae Lenke til kommentar
shaker Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Da har jeg lagt ut mitt første brett siden betaen. Det heter "Metal Gear Solid - Shadow Moses (v1.2.0)" Endret 1. januar 2009 av shaker Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Dere kan få prøve min "Hardest level ever" om dere vil, mega jalla men "give it a shot" Har testa samtlige baner her inne nå, mye bra. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Til dem som tester mine baner, håper dere hjerter meg som skaper Sist jeg sjekket mangler jeg 5 for å få 30 hjerter, gir det samme tilbake til dem som gir meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå