Hei8787 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har lagd et nytt brett, et julebrett på en måte Det heter "LittleBIGXmas-giveaway" og handler stort sett om og fine alle premiene og poengene (noen er godt skjult) klarer du å finne alle? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg kan røpe at jeg holder på med et brett (som kan ta tid): The Castle of Dracula. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Der var eg endelig ferdig med mitt første brett "Flight of the amazon king". ikkje forvent dere en Da Vinci, men eg tør påstå at den er god. Lenke til kommentar
4D Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 kebab222 big level Første banen jeg lagde å den er stor Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Da har det kommet enda en bane fra meg: LittleBIGAdventure Er vel den banen jeg er mest fornøyd med til nå.. Endret 14. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Driving home for xmas. Det er sent på julaften, og du skal hjem. KOmmer du deg hjem i tide? Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 "Visiting a planet" av Romvesen. Min første bane, hvor man utforsker huset til en gruppe Domo-Kuns. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Har fått opp min første bane Navne på mappet er: Runners Delight Håper noen liker denne og hjerter den og meg som spiller hadde jeg vært takknemlig Endret 15. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Navn: Alle mot 1 Søk eller sjekk brukeren min; henrymeen. Min første bane etter betaen.. Håper noen sjekker den ut. Kanskje ikke en opplevelse for livet, men men Lenke til kommentar
Aleksen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Ble akkurat ferdig med et brett. Det heter ''Rooftop Race'' og det handler vel om å komme seg fortest mulig til mål Endret 17. november 2008 av Aleksen Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Nytt brett fra meg. Heter Disco dancing. Er et score brett. Om å gjøre å få mest mulig poeng ute på danse gulvet mens man må passe seg for fallende disco lys. Prøv å se hvor lenge dere overlever og hvor mye poeng dere får. Tips for å overleve lenge er å holde seg helt til sidene. Hjerter er velkommne Endret 16. november 2008 av JarlDR Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Masse kult her Kjøpte meg spillet på fredag, hadde store forventninger, men jeg forventa ikke at spillet skulle oppfylle forventningene ... If that makes any sense. Fantastisk morsomt spill. Men lurer på en ting. Hvilke baner er det som dukker opp når jeg går på "cool levels"? Er det alle use created levels, eller bare de mest populære? I tilegg, hva er det tallet som står ved sida av alle baner (storybaner også, tallet står ved siden av et ikon jeg ikke klarer å se hva er) Savner en litt mer systematisk funksjon for å finne baner. Typisk lister rangert etter antall hearts, slik at de mest populære (og sannsynligvis beste banene kommer øverst ...) Forresten, jeg har sett "Ninja"-banen din InTheVan. Men jeg har ikke prøvd den. Virka som den var ganske så populær Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Men lurer på en ting. Hvilke baner er det som dukker opp når jeg går på "cool levels"? Er det alle use created levels, eller bare de mest populære? I tilegg, hva er det tallet som står ved sida av alle baner (storybaner også, tallet står ved siden av et ikon jeg ikke klarer å se hva er) Savner en litt mer systematisk funksjon for å finne baner. Typisk lister rangert etter antall hearts, slik at de mest populære (og sannsynligvis beste banene kommer øverst ...) når du trykker på cool levels får du først og fremst fram dei mest populære, men av og til dukker det opp heilt nye baner også av en eller anna rar grunn. Etter det eg har forstått er tallet som står ved sida av banene kor mange som spiller ONLINE på den bana på det tidspunktet. ikonet er en liten sackboy. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da var min andre bane ute: Mr. Paccy's WORLD!! Ganske fornøyd med denna. Brukte endel tid. Og det ville vært fint om dere kunne "hearte" levelet mitt. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mitt siste brett heter "Top Gun Anthem" Det er en liten fortsettelse av temaene fra mitt forrige brett "Aviation for the Nation". Det er Top Gun sangen og en liten flysekvens. Lenke til kommentar
frisken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nå har jeg laget en bane som heter "Call of Duty". De fleste skjønner nok hvor jeg har hentet inspirasjon fra Hadde satt pris på om folk vil hjerte den! Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er akkurat ferdig med mitt første brett. "Golden cavein surprise" heter det. Det handler om å komme seg helskinnet ut av et fjell. Det ble ganske detaljert og bra hvis du spør meg. Dere får prøve det, og hearte hvis dere har lyst. Jeg skal jaggu teste ut brettene som blir nevnt her. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sjekk ut min nye bane. Veldig enkel, litt bugs som jeg skal fikse opp i, men den funker. Agent sackboy heter den. Eller gå på brukeren min Henrymeen Lenke til kommentar
methano Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Halloen. Har laget noen brett (meg; O store methano83), et som heter noe så fint som Nr2 og et som er bittelitt oppdatert som heter Nr2 (ver1.1) el .no.. Ellers har min kjære (Sivdelfin) laget noen, thin ice, trophies! og burning surprise Hjerter er hjertelig mottatt... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det mulig og lage trophies eller noen slags "challenges" eller hemmelige ting du kan oppnå på dine egne baner når andre spiller dem`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå