Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er PSN-en din, da? Kan jo bare legge deg til, så blir det lettere å finne brettet ;)

 

Vi er allerede kompiser :D

Prøv banen da når du får tid.

Min PSN-id= Permo

 

Ah.. Sant det :!:

 

Synes faktisk Sony burde få fram en "Kallenavn"-funksjon som gjør at du kan gi dine venner egne kallenavn. Du, feks, har en PSN-ID som ikke har noenting med forum-IDen din her å gjøre. Da kan jeg gi deg kallenavnet "Praystation fra Gamer.no", for å kunne koble dere sammen..

Lenke til kommentar
Er ikke sikkert at det går tapt. Media Molecule har visst justert public beta versjonen slik at brettene beholdes - KILDE. Forhåpentligvis er dette korrekt. Den gjenstår dog å se...

Du må slette de gamle savene dine og selve betaen også laste ned på nytt.

 

Men er dette egentlig sant? Vi burde da ha fått en offisiell uttalelse fra MM hvis dette var tilfellet?

Lenke til kommentar

Tja.. vet ikke om jeg gidder å starte helt på nytt igjen (måtte starte på nytt tidliger også) nå som jeg akkurat har blitt feridg med opplæringene osv..

 

Jeg har laget to brett. Hvis jeg laster ned den nye versjonen, vil de to brettene komme med i fullversjonen, eller er det bare brett jeg lager etter at jeg har lastet ned ny versjon?

Lenke til kommentar
Tja.. vet ikke om jeg gidder å starte helt på nytt igjen (måtte starte på nytt tidliger også) nå som jeg akkurat har blitt feridg med opplæringene osv..

 

Jeg har laget to brett. Hvis jeg laster ned den nye versjonen, vil de to brettene komme med i fullversjonen, eller er det bare brett jeg lager etter at jeg har lastet ned ny versjon?

 

Om det skulle vise seg å stemme alle ryktene, er det jo rart alle må laste ned en ny beta for at de skal beholdes om de fra den gamle fortsatt blir?

Lenke til kommentar
Nå som stadig flere får tilgang til beta´n og spillet er rett rundt hjørnet, hadde det vært morsomt å hatt en oversikt over alle brettene som blir laget av forumets brukere. Jeg kommer til å oppdatere listen under over nye brett som blir laget av forumets brukere, so keep on posting.

 

1. The Pudding part II - Stavaas

2. LittleBigNinja - Stavaas

3. Little Mega Man - Stavaas

4. The Aquabag - GhostViper

5.

6.

7.

8.

9. LittleBigDiet - HolyTurf

10. The Big Climb - HolyTurf

11. The LittleBig Thing - Felles00

12. LittleBigRocketRace - Aleks_1

13. LittleRace - Undesired5535

14. Slippery Forrest - Archon

15. Bring me home - Permo

 

Forresten PSN min er Jimmy_Norway

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...