Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her

praystation

Anbefalte innlegg

Lanserte mitt første brett i dag, 'Little, little hell' - noen som er keene på å prøve banen og hjerte den+meg as a creator? :) Det hadde vært supert :) (greier dere ¨å drepe djevelen, da, folkens?)

btw, jeg ser nå at 4 stk har spilt banen, og en har markert den med kun 1 stjerne og tag 'råtten' -wtf?! :p noen som vil gi 5 stjerner så snittet forbedres litt? XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lanserte mitt første brett i dag, 'Little, little hell' - noen som er keene på å prøve banen og hjerte den+meg as a creator? :) Det hadde vært supert :) (greier dere ¨å drepe djevelen, da, folkens?)

btw, jeg ser nå at 4 stk har spilt banen, og en har markert den med kun 1 stjerne og tag 'råtten' -wtf?! :p noen som vil gi 5 stjerner så snittet forbedres litt? XD

La folk stemme det de vil så ser du om banen er bra eller ikke.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Hadde vært veldig kjekt om noen ville prøve min bane som heter "The Dark Side of Sackboy". Banen er ganske vanskelig men håper noen klarer å fullføre den og eventuelt gi den et hjerte. Synes jeg får lite hjerter og tilbakemeldinger på denne levelen på LBP, så håper noen herfra kan teste og gi tilbakemelding ;)

Lenke til kommentar

min andre bane er ute nå treasure hunters ble ganske fornøyd.

du begynner i basen din og leter etter skatter. mesteparten av bana foregår under havoverflaten. happy hunting :)

skal se på banene deres litt senere i dag.

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
Det kan være veldig vanskelig å finne banene til folk ved å søke på navnet til banen, man får så mange treff. Har du prøvd å søke på navnet til spilleren? Det er mye bedre. :)

god ide, skal prøvest ut.

Edit: funker! takk for tipset :thumbup:

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Prøv min ferskeste bane:

Little Big Adventure (PSN: d14norway)

Den tok meg godt over 20 timer å lage, og den er den lengste banen jeg har laget hittil.

Test den ut og si meg hva du synes, slik at jeg vet hva jeg gjør riktig og hva jeg gjør galt. :)

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Prøv min ferskeste bane:

Den tok meg godt over 20 timer å lage, og den er den lengste banen jeg har laget hittil.

Test den ut og si meg hva du synes, slik at jeg vet hva jeg gjør riktig og hva jeg gjør galt. :)

er ikkje ferdig med å spille bana di ennda, men må nesten fortelle at bana er på lik linje med dei beste banene der ute :!: brukt masse tid på denne ja. men kunne du forandre navnet på bana? er jo hundrevis av baner der ute med samme navn :)

Lenke til kommentar
Prøv min ferskeste bane:

er ikkje ferdig med å spille bana di ennda, men må nesten fortelle at bana er på lik linje med dei beste banene der ute :!: brukt masse tid på denne ja. men kunne du forandre navnet på bana? er jo hundrevis av baner der ute med samme navn :)

Sånn som min :) Heter akkurat det samme, muligens i ett ord... :!:

Lenke til kommentar
Prøv min ferskeste bane:

Sånn som min :) Heter akkurat det samme, muligens i ett ord... :!:

Tenkte nok at det var et hyppig brukt navn, ja. Har dere noen forslag til hva banen skal hete? :p

EDIT:

Banens navn er endret til The Great Adventure

Man finner mange treff ved søk på banenavnet, derfor (som sagt i tidligere post) anbefaler jeg å søke på PSN id. :)

Endret av dannad
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hei,hei alle sammen kan noen av dere være så snille å prøve ut min nye LittleBigPlanet bane? Den heter "The New Story" søk enten på det eller psn navnet mitt som er spurvugle

inv_biggrin.gif Har jobba lenge med det, men det er bare 13 stykker som har spillt bannen min.

Den har fått god kritikk av de som har spillt den, 4 av 5 stjerner og tags som brilliant og morsom laugh.gif

Og dere vis noen synes den er bra kan dere være så snille å legge til ett hjerte eller? wink.gif

Takk thumbup.gif

Lenke til kommentar
Hei,hei alle sammen kan noen av dere være så snille å prøve ut min nye LittleBigPlanet bane? Den heter "The New Story" søk enten på det eller psn navnet mitt som er spurvugle

inv_biggrin.gif Har jobba lenge med det, men det er bare 13 stykker som har spillt bannen min.

Den har fått god kritikk av de som har spillt den, 4 av 5 stjerner og tags som brilliant og morsom laugh.gif

Og dere vis noen synes den er bra kan dere være så snille å legge til ett hjerte eller? wink.gif

Takk thumbup.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...