Gå til innhold

Anbefalinger på Action film

Ori

Anbefalte innlegg

Jeg vil holde denne tråden begrenset til kun anmeldeser og anbefalinger på actionfilmer. I vårs tid så er det knappe filmer som er verdt å se men føl fritt til å opplyse meg om actionfilmer som dere setter stor pris på.

Filmen som fikk meg til å starte en slik tråd er uten tvil, Vantage Point. Jeg innrømmer at jeg er litt svak på denne fronten, men straks du setter deg ned og lar all rasjonell tankegang forbli utestående så kommer du nok til å sette pris på Vantage Point.

VANTAGE POINT - Den må dere få med dere ASAP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lucky # Slevin

Dette er ein film eg berre kjøpte fordi eg har gått bananas med HD DVD. Det er sikkert folk som seier at dei forstod alle plot-tvistane på førehand og slikt, men eg let meg i alle fall overraska.

Noko som er bra med filmen er at den endrar fullstendig karakter på eit punkt, sjølv om det sikkert er ein av grunnane til at mange mislikte filmen. Den vart selt inn som action-komedie, og på eit vis kan eg forstå at dei som forventa seg det vart skuffa.

Det er vanskeleg å seia stort om filmen utan at det må hamna i 'spoiler', tykkjer eg.

Lenke til kommentar

Må det være nye filmer? Hellboy 2 og The Mummy 3. Kommer ikke på flere i farten. Ingen av disse er spesielt bra, men bedre enn det meste annet møl som har kommet ut i det siste. Dark Knight er også for så vidt bra, men en time for lang. Heath Ledger er meget bra som joker, men jeg synes Joker kunne ha vært morsommere og ha langt flere one-linere. Han er for seriøs her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...