Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 http://vgstrategies.about.com/od/xbox360fa...360EliteTra.htm Men ifølge denne linke lønner det seg å overføre uten denne kitten fra microsoft... Kan jeg bruke f.eks PSPen min som har 2 GB memorycard, isteden for MU? (regner med at det er "memorycardet" til microsoft) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er nok Microsoft sitt proprietære minnekort det er snakk om. Det fungerer sikkert utmerket det, men jeg vet at jeg hadde langt mer informasjon lagret på harddisken min enn hva et minnekort hadde vært i stand til å flytte på anstendig tid. Jeg ser allikevel ikke noe problem med minnekortmetoden så fremt du ikke har behov for å flytte f.eks gamle nedlastinger eller store save games. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har ikke planer om å overføre demoer. Men jeg har lyst til å overføre alle game savesa, og selvfølgelig gamer profilen min. Man må ikke overføre alt på en tur, kan jo ta det over flere turer. Men det jeg ikke skjønner er det med at man må være tilkoblet til LIVE. Hva skjer hvis man ikke er det? ( Altså, ved bruk av microsoft sin tranfser-kit) Sorry for spm. takker veldig for svar:D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Piss meg i øret og sleng meg i grøfta. Jeg har vitterlig ingen mulighet å få alle filene mine over virker det som. Problem 1: Fyren nevner i bloggen at man må være tilkoblet Xbox-live for å få spilt noe av det man overfører via kabelen, hvilket er et problem for meg i øyeblikket da jeg ikke har Xbox-live tilgjengelig. Problem 2: Memory Cardet er ikke stort nok til Oblivion filene mine :`( Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det finnes et system for overføring av lisenser nå, så det er ikke et problem lenger Jeg har ikke overført lisensene mine enda, og hvis jeg prøver å spille arcade-spill når konsollen er offline får jeg kun opp prøveversjonen. Eldre fullversjonsnedlastinger som Psychonauts og Jade Empire nekter plent å fungere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Overfør kun savene dine og gamertag'en. Resten kan du enkelt laste ned på nytt neste gang du er Live. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Det finnes et system for overføring av lisenser nå, så det er ikke et problem lenger Jeg har ikke overført lisensene mine enda, og hvis jeg prøver å spille arcade-spill når konsollen er offline får jeg kun opp prøveversjonen. Eldre fullversjonsnedlastinger som Psychonauts og Jade Empire nekter plent å fungere. Ah, lisens til spillene? Er det på xbox.com? EDIT: lol, er jo den linken ovenfor:D Endret 2. oktober 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Piss meg i øret og sleng meg i grøfta.Jeg har vitterlig ingen mulighet å få alle filene mine over virker det som. Problem 1: Fyren nevner i bloggen at man må være tilkoblet Xbox-live for å få spilt noe av det man overfører via kabelen, hvilket er et problem for meg i øyeblikket da jeg ikke har Xbox-live tilgjengelig. Problem 2: Memory Cardet er ikke stort nok til Oblivion filene mine :`( Hvor store er oblivion filene? Har oblivion selv.. Du kan jo overføre en og en fil da, hvis sticken er stor nok til det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Største er på 1,09GB Men om han har ett lite minnekort er han f*cked uansett om han ikke har tilgang til kabel eller nett. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Sant...Mitt er på 2GB..Burde vel funke da, selv om det kanskje tar et par turer? Kan jo ta en liten beta test nå? Plugge inn PSPn med memorycardet inni(eventuelt en minnebrikke), for så å sjekke hvor store filene er. Men det kan man kanskje sjekke uten å plugge inn minnebrikke også EDIT: Dumt spm Endret 2. oktober 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må nok investere i et større minnekort ja, HVIS jeg bruker den metoden. Vurderer uansett ikke å investere i ny Harddisk før etter jeg dimmer fra militæret og får tilgang til Live igjen. Innen den tid trenger jeg strengt talt ikke mer enn de 10GB jeg har igjen på disken. Og da kan jeg også bruke den kabelen, som for min del vil være mindre smertefritt (latskap *host*). Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Men min Oblivion save file er bare på 3mb:S? Sjekka nå. Har det noe å si om jeg har "runda spillet"? Har bare en save file, sletta de andre. Jeg har 1000 gamerpoints på det, hvis det betyr noe :S Gjør kanskje ikke det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) en save file er nok, ja. gamerpoints følger din online profil og har ingenting med din xbox/ eller hdd å gjøre. anbefaler forresten shivering isles til oblivion!, denne er råkul. Endret 2. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 en save file er nok, ja.gamerpoints følger din online profil og har ingenting med din xbox/ eller hdd å gjøre. anbefaler forresten shivering isles til oblivion!, denne er råkul. Ah, så savefilsa trenger ikke være på HDD, for at achievementsene skal vises? hvordan er det forresten mulig at den ene Oblivion filen til han snurreleif på er på over 1GB, mens min bare er på 3 mb:S? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fordi han har lastet ned ekspansjoner til spillet, det har ikke du. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Supah Ser ikke ut som om det blir noe problem å gjøre det med PSP og minnebrikke da:D Slipper jeg å stresse emd nedlasting av lisenser, etcs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå