Gå til innhold

P 800 Problemer

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med et litet problem jeg har med min SonyEricsson P800? Jeg har versjon med norsk. får ikke sendt MMS Eller motatt, stanser på 95% hver gang(får feilmelding: Feil med komunikasjon til server.....????????????) :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, du har den ikke stående oppi cradle-tingen når du prøver det? jeg hadde noen småproblemer med å sende når min sto oppi der.. mulig at dne prøvde å kommunisere via pc'n eller noe..

Uansett, kontrollert gprs-innstillingene dine?

Lenke til kommentar

Mangel på brukervennlighet på P800 irriterer meg noe grenseløst... :evil:

GPRS skal være korrekt satt opp, når jeg prøver å gå til en side teller den til 2 sekunder så kommer jeg til siden med SonyE-kula. Why ? Ingen feilmelding... Og hvordan ser jeg når jeg er koblet til med GPRS, er det noe symbol for det ?

Lenke til kommentar

mobil123: Hvilket abonnement har du? Godt mulig at mms ikke fungerer med det du har (som med mitt zalto kort... dritt)...

molna: det er sikkert et lys som blinker for det en eller annen plass på mobilen... :wink: eller så står det i ett hjørne på skjermen - se godt etter - den er jo så SVÆR...

Lenke til kommentar
Mangel på brukervennlighet på P800 irriterer meg noe grenseløst...  :evil:

GPRS skal være korrekt satt opp, når jeg prøver å gå til en side teller den til 2 sekunder så kommer jeg til siden med SonyE-kula. Why ?  Ingen feilmelding... Og hvordan ser jeg når jeg er koblet til med GPRS, er det noe symbol for det ?

Men siemens, ja de er jo perkekt ikke sant molna? :lol:

Når jeg lekte meg med en p800, tok det meg bare 5 minutter, så var det peace of cake å bruke den. :yes:

Synes det er litt rart at det er ingen telefoner utenom siemens du mener er bra...

Jeg har bare hørt deg si negative ting om Nokia og SE...

Lenke til kommentar

At du fikk det til å funke hjelper oss veldig lite ;)

F.eks ville det vært kjekt med en feilmelding siden noe tydeligvis er galt. Har aldri brukt en mobil som ikke gir feilmelding på mislykket oppkobling tidligere. Men, vi bruker IR til å legge inn det vi skal teste den til foreløpig :)

Lenke til kommentar
Har prøvd, men funket ikke. Trolig en defekt prototype vi har, ganske normalt med slike problemer   :-?

Hvorfor skrev du ikke at det var prototype med en gang da?

Kan være et par personer som ikke valgte å kjøpe p800 allikevel fordi du skrev at det var mye feil med den... :-?

Nokia 3650'en du har, den er ikke prototype den å vel? :wink:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg hadde samme problem med samme telefon. Har NetCom abonement, og hadde hentet innstillinger etc. fra web.

Etter en telefon med kundeservice, viste det seg at abonemetnet mitt ikke var aktivert for MMS (selv om jeg tror jeg gjorde det på nettet). Etter at kundeservice aktiverete mitt nummer for mms, har det fungert bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...