Alompi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dette har plaget meg lenge. Det er vel andre her som har merket det? Seigmennene var mye seigere og hadde mer fremtredende smak før. Nå smaker de bæsj (kraftig overdrivning). Akurat som med fantaen. Utvannet. De tok bort 50% av fruktjuicen. Kjøper aldri fanta lenger. Bare i Sverige. Der har de ordentlig. Slutt med disse uanonnserte forandringene deres, godteri og brus-kompanier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Drakk Fanta senest i går.. eller var det Solo? Den smake uansett veldig lite Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Solo er da mye bedre enn Fanta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da er det mulig det var Fanta jeg drakk Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Solo er da mye bedre enn Fanta! Jeg syns soloen er litt for sterk, jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fanta...utvannet i Norge, har du vært i Tyskland eller Der er Fanta'n utvannet der Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fanta er bedre en solo da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå