AiKi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da jeg så VG i går, trodde jeg det var en spøk på "tulle" (som i 'lita tulle') og "Hallelujah". Jeg tok feil. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trodde det var lover i norge som forhindret folk i å kalle unger rare navn som barbie og tallulah. Uansett stakkars unge. De 2 kan ikke være særlig glad i barna sine som finner på noe så horribelt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trodde det var lover i norge som forhindret folk i å kalle unger rare navn som barbie og tallulah.Uansett stakkars unge. De 2 kan ikke være særlig glad i barna sine som finner på noe så horribelt Nå er Tallulah et helt streit navn, da. Du kan si hva du vil om det, mislike det eller like det. Men det er vanskelig å motstride at det er et navn. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du kan kalle ungen din gulle nup visst du vil, Men i mine øyne er ikke det et navn akkurat som tallulah. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Forskjellen er at det faktisk er en del folk som heter tallulah, da. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Forskjellen er at det faktisk er en del folk som heter tallulah, da. tragisk nok.. ________________________________________- http://www.ssb.no/emner/00/navn/ "Du søkte på kvinnenavnet: Talullah Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Talullah som første fornavn." Kult! Endret 1. oktober 2008 av Piratpjokken Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Finnes utrolig mange rare dobbelnavn her i landet, og Emma Tallulah føyer seg selvfølgelig inn i rekken. Med navn som Jon Petter, Stein Kåre, Ole Johnny, Kent Roger, Kjell Petter osv. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er noe med talullah som rett og slett blir enda værre en Kåre Bernt! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ordet "lysfontene" oppsummerer i grunnen hele dette tjafset enkelt og greit. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nå som jeg har tygt litt på dette navne så er det ikke sååå ille. Hørt værre: kåre johnny, kjerstin inger, einar peder og ingar fredrik bare for å nevne noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå