Ms-Me Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva syns vi om navnet til Märtha Louise og Ari's nyfødte? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg holdt på å le meg i hjel i alle fall ... Men men, deres valg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Artig og oppfinnsom. Men anbefaler deg å tittelen på tråden da den er lite beskrivende. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Nei 80.69% Ja 19.30% Antall stemmer: 518 VG-lesere er ikke helt med i alle fall. Kunne vi fått opp en poll her? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg måtte le litt selv. Emma er greit nok, men hvordan man kommer på noe slikt som tallulah? Kanskje prinsessen har lest litt for mange eventyr. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei til navnet? Hva slags poll er det. ja til navn eller ikke? Trenger ikke poll for å avgjøre om en liker navn eller ikke. Slikt er en personlig sak og bør forsette å være slik. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Emma er jo et fint navn, mellomnavnet vet jeg ikke hva jeg skal si om. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Nei til navnet? Hva slags poll er det. ja til navn eller ikke? Trenger ikke poll for å avgjøre om en liker navn eller ikke. Slikt er en personlig sak og bør forsette å være slik. Om man liker det eller ikke, ja. Og selv om du kanskje syns det er teit; så har faktisk mange en mening om navnet på barnene til de kongelige. De velger jo som regel ikke de mest brukte navnene, morsomt å se hva folk mener, dette som alt annet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg respekterer valget deres. Og uansett så er valget tatt, så er liksom ikke noe du eller noen andre som misliker navnet kan gjøre noe med heller. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mulig de er Sonata Arctica fans, siden de har en sang som heter Tallulah? Synes uansett navnet var omtrent like flott som søstrene sine, mao ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes det er tåpelig, men med de to skulle det godt gjøres å kunne velge et tradisjonelt norsk navn Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Flere slike tullete kjendisnavn ser jeg, huff.. Heldigvis heter hun Emma til fornavn, så hun blir ikke mobbet på privatskolen... Endret 29. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 - Et musikalsk og vellykket navn «Tallulah» likner på «Abdullah», sier navneforsker. Kanskje det, men jeg synes mest det ligner på "tullball". Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg presterer på merkelig vis å uttale tallulah, tullalah.. Er det ikke en norsk kongefamilie da liksom? Trodde de virkelig skulle vite bedre en å sette på et så ekstremt fremmed namn, som jeg ikke en gang har hørt før. Tallulah.. Det stikker meg i hjertet.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hællemååne sier jæ bare assa. Er DET mulig. Tallulah??? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Må være en blanding av urnorske Tulla og erkemuslimske Allah. Likestilling ftw Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Emma er greit nok, men hva med Tallulah? Holdte på å le meg i hjel når jeg hørte dette. Håper at hun ikke blir mobbet for et såpass spesielt navn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 No er det heldigvis ikkje mitt barn, så dei skal få kalle ho akkurat det dei vil. Likevel høyrest Tallulah ut som eit tøysenavn. Ein blanding av tullball og allah. Eg er litt imot dobbeltnavn, meiner det er meir enn nok med eitt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ser ut som "Tulla" hvis man bare ser raskt over ordet. Lenke til kommentar
Conella Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Emma er et fint navn. Men det andre navnet kunne de spart seg for mener nå jeg. Men er det ikke slikt at de "kongelige" skal ha rare navn for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå