ZynoX Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hallo! Jeg har veldig lyst til å installere mere minne på min PC. Egentlig bare for å oppgradere den litt å gjøre den litt raskere. PC'en er er vel 2 år gammel. jeg har 1 x GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB og kjører XP PRO. Og jeg vil kjøpe en til så jeg da får 4 gb. Jeg har ikke så UTROLIG mye peiling på akkurat dette, men det å sette inn en ny ram brikke er ikke vanskelig slik jeg ser det. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre etterpå. Tar Pc'en seg bare til rette så fort jeg har fått sett inn to nye brikker og slått PC'en eller må jeg gjøre noe spesielt etter jeg har satt det i? Jeg er egentlig ganske sikker på at jeg ikke må gjøre noe spesielt, men jeg er litt usikker. Og det er der hardware forumet kommer inn.. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 bare å sette det i så funker det Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 bare å sette det i så funker det Det gikk fort gitt! Tusen takk, da kjøper jeg de med engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå