AsconaB Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Leter etter overgang for å sette cd-rw drevet jeg hadde i laptopen i en server med kun et gammelt tregt cd drev, finnes noe slikt ? Fant overgang for å sette i hdd. Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har aldri faktisk sett en slik overgang, men det finnes sikkert på et-eller-annet webwside i fra statene. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hmm, fra statene. Er det så komplisert at man ikke finner det her i landet ? Hva er dette Edit : En rask google tilsa at det er det jeg trenger, men finnes det noen frontplate slik at det ikke blir et åpenrom i front ? Endret 29. september 2008 av AsconaB Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Der traff du blink! http://www.pcicase.nl/details.asp?ID=136&a...als%20and%20fdd Ser meget bra ut! Det virker som at jeg var vel negativ til dette, beklager. Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Finnes det noen ramme å sette drevet i, fant at det faktisk er smalere enn et vanlig drev.... Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan jo bare henge den opp med O-ringer? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Hmm, ikke så dumt det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå