Ehcoj Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 En av mine fulle venner klarte å slette alle bildene på kameraet mitt etter en lang helg (= mange fete bilder). Har ikke tatt så mange bilder etter at han gjorde det, så lurer nå på om det er noen mulighet for at jeg kan bruke et recovery-program for å finne tilbake disse bildene igjen på minnekortet. Bruker et Fujifilm Finepix-kamera med et Sandisk Extreme III SD-kort på 2 GB. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Prøv feks med cardrecovery, tror det fikser problemet Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Jess, tror det kommer bra. Men Cardrecovery får ikke tilgang til kameraet fordi det ikke har noen egen stasjonsbokstav. Noe jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dersom du har kortleser og leser kortet derfra, så skal det dukke opp som egen stasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå