tobb93 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bah, kom ikke i posten i dag. For virkelig håpe at det kommer i morra... Gleder meg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syntes jeg så reklame for Spaceworld, FIFA 09 til 399 i går.. Ja, jeg er 100% sikker på at jeg så det. EDIT: Hmm, det var rart. Websiden deres viser 499... Det var sikkert PC-versjonen de reklamerte for de snikene. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som spiller med Liverpool og har scoret med Gerrard? I så fall, hvilken jubel har han? Har lyst til å spille med Pool når jeg kjøper spillet, og han har de råeste langskuddene Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som spiller med Liverpool og har scoret med Gerrard? I så fall, hvilken jubel har han? Har lyst til å spille med Pool når jeg kjøper spillet, og han har de råeste langskuddene Du lager din egen jubel, da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syntes jeg så reklame for Spaceworld, FIFA 09 til 399 i går.. Ja, jeg er 100% sikker på at jeg så det. EDIT: Hmm, det var rart. Websiden deres viser 499... Det var sikkert PC-versjonen de reklamerte for de snikene. Nopp, har fått konstatert at det er 399 til ALLE plattformer. Få som har fått det med seg. Om det kun var i går vet jeg ikke, og håper ikke. 399 burde vært standardprisen for nye spill spør du meg. Betaler aldri 599 for et spill noengang igjen. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mitt kom i posten i dag, så jeg har spilt det i hele kveld. Begynte rett på Be a pro-ligaen, og har hatt det veldig gøy. De aller fleste av irritasjonsmomentene i teamplayet til medspillerne er borte, og man kan faktisk få til et ganske utrolig spill om man bare vet hva man gjør. Har klart å pirke inn et fantastisk pent langskudd med et innsideskudd med skru allerede, og det virker som at skudd-delen av spillet er noe oppgradert Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kommer ikke mitt i morra, klikker jeg. Vil spille FIFA09! Åssen er kommentatorene? Blitt bedre enn 08? Sier de noe nytt, eller er det samme gamle liksom? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kommer ikke mitt i morra, klikker jeg. Vil spille FIFA09! Åssen er kommentatorene? Blitt bedre enn 08? Sier de noe nytt, eller er det samme gamle liksom? Litt nytt stoff. Eneste jeg hukser nå er "Here go the crowd with their Ole's" Får du ikke i morgen saksøker vi mpx.no sammen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Litt nytt stoff. Eneste jeg hukser nå er "Here go the crowd with their Ole's" Får du ikke i morgen saksøker vi mpx.no sammen Done deal Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syntes jeg så reklame for Spaceworld, FIFA 09 til 399 i går.. Ja, jeg er 100% sikker på at jeg så det. EDIT: Hmm, det var rart. Websiden deres viser 499... Det var sikkert PC-versjonen de reklamerte for de snikene. Nopp, har fått konstatert at det er 399 til ALLE plattformer. Få som har fått det med seg. Om det kun var i går vet jeg ikke, og håper ikke. 399 burde vært standardprisen for nye spill spør du meg. Betaler aldri 599 for et spill noengang igjen. http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...inc_top_id=5704 Som du ser på siden til Spaceworld så står det FRA 399,-. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fekk Fifa i går. Kjempebra spel Begynnte på Be A Pro season med Brann Håper eg kan bytte lag utover sesongen. Veldig bra spel. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror faktisk du er låst til ett lag? Litt synd egentlig. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kommer ikke mitt i morra, klikker jeg. Vil spille FIFA09! Åssen er kommentatorene? Blitt bedre enn 08? Sier de noe nytt, eller er det samme gamle liksom? Kommentatorene er forbedret, men mange av kommentarene er prikk like de i 08 versjonen Liker de godt jeg! Håper du får spillet ditt i dag, må si det er EVIG digg å spille be a pro på liverpool. Starta på reservelaget som spiss, og knalla inn en hattrick i a- lags debyen min i tospann med torres. Dermed la Hareide merke til meg, og jeg fikk spille privatlandskamp mot argentina. Dog uten nettkjenning.. Elsker spillet, gleder meg til å spille i hele natt Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg håper virkelig det blir mulighet for å skifte klubb enten i en patch eller i FIFA 10(?). Å kunne spille mer enn 4 sesonger hadde også vært digg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Det er jeg nesten helt sikker på at vil skje. Be a pro har utviklet seg ganske mye bare fra 08 til 09. Edit: Braxboy - Hyggelig Endret 3. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Spurte i en annen tråd, men fikk ikke noe svar, så prøver meg her. Er det ikke mulig å spille VM eller EM på Fifa 09? Finner ikke et alternativ/flagg for internasjonal i tournaments-delen. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror ikke det, kan i alle fall ikke huske det gikk i 08-versjonen. Regner også med EA utelater dette da de gir ut både egne EM- og VM-spill (EURO2008 er forresten knallbra). Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Veldig skuffende. Synes det er morsomt å spille VM/EM i fotballspill! Hva slags turnering anbefaler folket som alternativ? Kan vel sikkert ikke spille CL heller? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den einaste måten eg veit om så du kan spela VM eller EM kampar er å laga den sjølv i turneringsmodus. Eg har gjort det i 08 og antar at det virker i 09 også. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Takk for tipset. Skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg