Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå krysser jeg alt som kan krysses kan, for at Fifa 09 kommer i posten i dag. Please. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har lagt merke til butikker (ikke nett) som selger dette til ålreit pris? Jeg er på utkikk etter det til PS3 i Bergen, men kan jo være greit med info til flere enn meg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Woho.. : ) Var og hentet det på elkjøp (X360) nettopp. Kosta 600 ifølge kundeavisa, men fikk det for 500 ettersom en kompis jobber der Når det er sagt, så tror jeg egentlig prisen er 500.. Det de har på nett og.. Blir en jææævlig lang dag på jobb frem til klokka 4 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå krysser jeg alt som kan krysses kan, for at Fifa 09 kommer i posten i dag. Please. Kom det i posten? Lenke til kommentar
djdork Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 OBS selger vaffal 360 versjonen til 479. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå krysser jeg alt som kan krysses kan, for at Fifa 09 kommer i posten i dag. Please. Kom det i posten? Jeg fikk ikke det i dag:( Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det noen som har lagt merke til at når man skcorer i arenaen og reprisen vises på den lille skjermen, er det så lyst at man nesten ikke kan se noe. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?. Har Fifa på PS3. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan er denne be a pro modusen? Forstår at man styrer kun en spiller i en kamp, men er det bedre å spille kamper på denne måten eller den vanlige måten? Lastet ned demo'n, men der var ikke be a pro modusen tilgjengelig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har spilt demoen til PS3 en del nå og selv om jeg synes fotball er kjedelig som fy så var demoen ganske morro. Tror nesten jeg fyrer opp en bestilling. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan er denne be a pro modusen? Forstår at man styrer kun en spiller i en kamp, men er det bedre å spille kamper på denne måten eller den vanlige måten? Lastet ned demo'n, men der var ikke be a pro modusen tilgjengelig. Du spiller en spiller. Du kan gi kommandoer som at du vil ha ballen eller at spilleren som har ballen skal prøve et skudd. Det er ganske gøy, men medspillerne kan bli frustrerende til tider. Nå er det slik at du kan følge din spiller gjennom fire sesonger, og alle oppturene og nedturene som følger med det. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg syntes jeg så reklame for Spaceworld, FIFA 09 til 399 i går.. Ja, jeg er 100% sikker på at jeg så det. EDIT: Hmm, det var rart. Websiden deres viser 499... Endret 2. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå krysser jeg alt som kan krysses kan, for at Fifa 09 kommer i posten i dag. Please. Kom det i posten? Nei Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syntes jeg så reklame for Spaceworld, FIFA 09 til 399 i går.. Ja, jeg er 100% sikker på at jeg så det. EDIT: Hmm, det var rart. Websiden deres viser 499... Dessverre så er det sant. Føler meg litt dum, betale 528 med frakt men ja, fikk det en dag tidligere da. Men ja, naboen min sto opp tidlig i dag, gikk på spaceworld og de har åpningstilbud på 399 til alle platformer! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er grafikken best på PS3 eller X360? Og er det features som man finner i 360, men ikke i PS3 og omvendt? Please tell.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 PS3 har Adidas live season som oppdaterer live stats for spillere utifra hvordan de presterer. Dette har ikke xbox 360. Flott spill forresten Spilt hele det nå Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 PS3 har Adidas live season som oppdaterer live stats for spillere utifra hvordan de presterer. Dette har ikke xbox 360. Flott spill forresten Spilt hele det nå Godt x360 ikke har den funksjonen Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Uff, var det 399,- på Spaceworld dagstilbud? Gadd rett og slett ikke å kjøpe det i dag, skal dra tiiidlig i morgen, håper på det beste. Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) PS3 har Adidas live season som oppdaterer live stats for spillere utifra hvordan de presterer. Dette har ikke xbox 360. Flott spill forresten Spilt hele det nå Godt x360 ikke har den funksjonen 360 har faktisk den funksjonen. Den ekslusive ps3 modusen er kalt Fifa Interactive World Cup 09. linky Endret 3. oktober 2008 av tineyoghurt Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat sittet noen timer i strekk nå, veldig godt førsteinntrykk. Godt mulig det blir FIFA jeg kommer til å spille mest i år. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 PS3 har Adidas live season som oppdaterer live stats for spillere utifra hvordan de presterer. Dette har ikke xbox 360. Flott spill forresten Spilt hele det nå Godt x360 ikke har den funksjonen 360 har faktisk den funksjonen. Den ekslusive ps3 modusen er kalt Fifa Interactive World Cup 09. linky Ok, men linken din funker ikke;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg