Ashley_J_Williams Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, da har det jammen gått 10 sesonger siden mitt første møte med serien. Etter min mening er '99 fortsatt det beste. Men dette med 10-mot-10 over hørtes unektelig spennende ut! Men ikke 10 år bedre. Går selv tilbake til '96 og originale fifa. (BaP gir meg også assosiasjoner til noe jeg tror var et gamlet Manchester united spill, som jeg ikke husker navnet på. Så spillerne bakfra, spilte i europa og kunne skru'n inn fra midtbanen. Bugger meg at jeg ikke husker navnet.) Ash Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Pcversjonen er selvfølgelig nedstrippet til de grader, ligger omtrent nivå PS2 grafikk og 360/PS3 viser faktiskt veldig lekker grafikk på FIFA 09 Men sparer pengene fordi det kommer masse andre spill jeg tenker på!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Man sparer ikke penger til andre ting enn Fifa. Man sparer penger TIL fifa ved å drite i andre spill først, også tenke på de etter en lang stund med fifa spilling. THATS the way to do it Endret 30. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, da har det jammen gått 10 sesonger siden mitt første møte med serien. Etter min mening er '99 fortsatt det beste. Men dette med 10-mot-10 over hørtes unektelig spennende ut! 99' var bra i forhold til tidligere spill ja. Men gud så kjedelig, bare trykke på skyteknappen, og styre den hvor du vil i målet. Var jo totalt umulig å bomme på mål i det spillet jo Jeg var innom Elkjøp si side nettopp og der fikk jeg se at de hadde fått Fifa inn, allerede i dag... Noen som vet om dette stemmer? Se her: Bodø: På lager mandag 29.09.2008 19:45.Link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...;mapStore=02800 Jeg var på elkjøp en tur på torsdag forrige uke, da sa de at de ventet å få det inn tidlig denne uken, men hadde ikke lov til å selge det før torsdag. Det sitter nok en del ansatte i elektrobutikker å spiller som noen galinger nå Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, da har det jammen gått 10 sesonger siden mitt første møte med serien. Etter min mening er '99 fortsatt det beste. Men dette med 10-mot-10 over hørtes unektelig spennende ut! Men ikke 10 år bedre. Går selv tilbake til '96 og originale fifa. (BaP gir meg også assosiasjoner til noe jeg tror var et gamlet Manchester united spill, som jeg ikke husker navnet på. Så spillerne bakfra, spilte i europa og kunne skru'n inn fra midtbanen. Bugger meg at jeg ikke husker navnet.) Ash Det het vel bare "Manchester United"? I alle fall det navnet som sto skrevet på disketten min på amiga Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det het vel bare "Manchester United"? I alle fall det navnet som sto skrevet på disketten min på amiga Muligens, muligens.. Skeptisk. Husker man spilte en form for europacup med bla. Brønby. Var vel ikke spesielt bra, men fant det fasinerende fordi det var det eneste som hadde kamera på bakkenivå. Spilte det selv på pc, vet ikke om det var på andre konsoller eller om det var annerledes på de. Ash Lenke til kommentar
djdork Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 "Host" Kjøpte Fifa i en butikk i Østfold i går. Spillet står annonsert i kundeavisen og der står det ikke noe om releasedato defor får man kjøpe det hvis man spør. Bilig også - 479 kr for Xbox 360 versjonen. Desverre var Xbox Live nede i går... teste mer i kveld. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvilken butikk var det a? Tenkte å ta en tur innom elkjøp etterpå, for å smiske til meg et eksemplar Lenke til kommentar
biXen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det het vel bare "Manchester United"? I alle fall det navnet som sto skrevet på disketten min på amiga Muligens, muligens.. Skeptisk. Husker man spilte en form for europacup med bla. Brønby. Var vel ikke spesielt bra, men fant det fasinerende fordi det var det eneste som hadde kamera på bakkenivå. Spilte det selv på pc, vet ikke om det var på andre konsoller eller om det var annerledes på de. Ash Mener å huske jeg hadde to Manchester United spill til PC, et heta Manchester United The Double, og et annet heta noe med Europe. Jeg husker ikke hvilket som var best, men jeg tror det var the Double. Sensible soccer aktig bare diagonal fuglevinkel. Det spillet var dritbra, spilte ørten timer med kameraten min. Det hadde PL lisens så det gjorde det jo ganske gøy Hadde forøvrig en download link til det for en tid tilbake. Lenke til kommentar
djdork Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Butikken ligger på Tunejordet i Sarpsborg og inneholder alt: mat, klær, elektronikk, byggevarer osv. Nesten et hypermarked.... Husk å si at du så annonse i kundeavisen og spør om de har spillet. Da fant de det frem til meg selv om det ikke sto i hylla. Endret 30. september 2008 av djdork Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Heldig du Er det bra? Lenke til kommentar
Lord_Gamerdottno Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har et par spørsmål til anmeldeleren; Hvor mange spillere har sitt personelige utseende i dette spillet i forhold til FIFA 08? Og lyden, er det forskjell på lyden når du spiller på fantastiske Old Trafford og Eur 01 (Dette har de jo kalt stadion anlegg før) Og tilslutt, er det flere stadioner her enn på tidligere spill? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 "Host" Kjøpte Fifa i en butikk i Østfold i går. Spillet står annonsert i kundeavisen og der står det ikke noe om releasedato defor får man kjøpe det hvis man spør. Bilig også - 479 kr for Xbox 360 versjonen. Desverre var Xbox Live nede i går... teste mer i kveld. Hehe, nice :!: Fornøgd med spelet? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Burde være forsiktig med Live spilling før spillet faktisk har blitt sluppet, kan fort bli bannet fra Xbox Live på den måten. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fikk mail om at absoluttspill har sendt spillet;) Bestilte i går og får det sannsynligvis i morgen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er i samme situasjon, og liker det:D Lenke til kommentar
Azure Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Samme her. Hvor blir det av postmannen!!? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Samme her. Hvor blir det av postmannen!!? Hehe, venter selv Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har bestilt fra mpx.no, tror dere jeg får spillet i posten allerede i morgen jeg også? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har bestilt fra mpx.no, tror dere jeg får spillet i posten allerede i morgen jeg også? Hvis du har fått en bekreftelse på mail at spillet er sendt ut får du den nok i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg