Jefe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kjøper Fifa 09 helt sikkert. Testa demoen og jeg er veldig fornøynd. Noen som kan linke til sider med screenshots eller filmer der Liverpool spiller? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg trenger min dose fotballspill, og FIFA ser ut til å bli veldig bra. Jeg tror ikke det er mulig for meg å la være å kjøpe dette. Noe av det jeg savnet mest på FIFA 08 var at Be A Pro ikke var dypere, nå er det fikset, og jeg skal rive opp PL sammen med Scholes og Rooney. Hell yeah! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kommer det egen anmeldelse av PC versjon? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Plukker det kanskje opp på salg om et halvt år Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har gledet meg LENGE nå... Skal bli digg å få satt seg ned med fifa09 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Plukker det kanskje opp på salg om et halvt år Vet ikke hvorfor, men Fifa er et spill som nesten ikke synker i pris. Hvertfall ikke før neste versjon er på vei. Etter jeg ødela Fifa08 cd'n min, vurderte jeg og kjøpe det igjen, men prisen hadde ikke sunket ei krone på over et halvt år. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er ikke EA-spillene billigere enn andre spill ved release? Kan dette ha noe med at prisen på dem ikke synker? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vet ikke hvorfor, men Fifa er et spill som nesten ikke synker i pris. Hvertfall ikke før neste versjon er på vei. Etter jeg ødela Fifa08 cd'n min, vurderte jeg og kjøpe det igjen, men prisen hadde ikke sunket ei krone på over et halvt år. Svarte... Play asia eller play.com selger det sikkert litt billigere etter hvert får vi håpe Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det mulighet for coop i Be a Pro slik som i EURO 08? (Der kunne man spille 4 stykker sammen på et lag i Be a Pro) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som vet hvilke nettsider man garantert får et eksemplar på lanseringsdagen? (hvis man bestiller i dag) Har hørt absoluttspill er bra, vet noen om andre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tror nok absoluttspill er veien å gå. Ville ikke satset på noen utenlandske sider hvis du må ha det på release. Det tryggeste er dog å gå i en butikk. Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Plukker det kanskje opp på salg om et halvt år Vet ikke hvorfor, men Fifa er et spill som nesten ikke synker i pris. Hvertfall ikke før neste versjon er på vei. Etter jeg ødela Fifa08 cd'n min, vurderte jeg og kjøpe det igjen, men prisen hadde ikke sunket ei krone på over et halvt år. Det pleier å være en introduksjonspris for rundt 350-400kr i de største kjedene, de første ukene, for så øke til normalpris. Prisen dumpes igjen etter neste versjon har kommet. Pleier ikke å være noen dum ide å å handle tidlig. Ash Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jøss, da får jeg holde øynene åpne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Plukker det kanskje opp på salg om et halvt år Vet ikke hvorfor, men Fifa er et spill som nesten ikke synker i pris. Hvertfall ikke før neste versjon er på vei. Etter jeg ødela Fifa08 cd'n min, vurderte jeg og kjøpe det igjen, men prisen hadde ikke sunket ei krone på over et halvt år. Det pleier å være en introduksjonspris for rundt 350-400kr i de største kjedene, de første ukene, for så øke til normalpris. Prisen dumpes igjen etter neste versjon har kommet. Pleier ikke å være noen dum ide å å handle tidlig. Ash har du sett noe sted som har det til 400 da? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Får man spillet i postkassa eller må man hente i nærmeste postkontor?(Absoluttspil) Endret 29. september 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har alltid fått varene på lanseringsdatoen hos platekompaniet. Men ville uansett gått for absolutt spill, eller i en butikk dersom du bor i en by. Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Plukker det kanskje opp på salg om et halvt år Vet ikke hvorfor, men Fifa er et spill som nesten ikke synker i pris. Hvertfall ikke før neste versjon er på vei. Etter jeg ødela Fifa08 cd'n min, vurderte jeg og kjøpe det igjen, men prisen hadde ikke sunket ei krone på over et halvt år. Det pleier å være en introduksjonspris for rundt 350-400kr i de største kjedene, de første ukene, for så øke til normalpris. Prisen dumpes igjen etter neste versjon har kommet. Pleier ikke å være noen dum ide å å handle tidlig. Ash har du sett noe sted som har det til 400 da? Be patient, Grasshopper. Skjer nok ikke før den dukker opp i butikk. Var i hvertfall slik i de 2 siste årene. Ash Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Haha Neida, bare lurte fordi jeg har akkurat forhåndsbestil til 500 (530), så hadde vært greit hvis du hadde visst om sted nå som solgte til 399 på release eller noe. Men tror jeg driter i hvor mye det koster, fordi dette er et av spillene som jeg faktisk spiller hele året Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gleder meg! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 AAAAAAH har lyst å sove til torsdag nå. Klarer nesten ikke vente mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg