Gå til innhold

Anmeldelse: FIFA 09 (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FIFA er urealistisk når det kommer til det som skjer på banen. Du kan ikke spille "fotball", men du må spille "FIFA". Du kan ikke vende med mann i ryggen, og du kan ikke spille klikk-klakk fotball, fordi spillerne bruker en time på å få kontroll på ballen - ingen betydning om det er Ronaldinho eller Van der Sar.

Min mening, som jeg deler med en hel gjeng andre. SKal dog sies at PES skuffet enormt, med skudd som er treigere enn pasninger.

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som har lagt merke til at man ikke får straffer om man blir taklet av keeper? Dette har jeg fremprovosert sikkert 10 ganger nå, og kun fått straffe 1 gang.. Keeperen er ikke i nærheten av ballen og meier meg ned, men får ikke straffe uansett hva jeg gjør.

Har hendt meg 1 gang at jeg har blitt meid ned av keepere, og den ene gangen fikk jeg straffe.

Jeg ble forøvrig taklet i skuddøyeblikket, dommeren blåste på millisekundet så jeg fikk straffe. Ballen gikk dog i mål så det var strengt tatt ingen grunn til å blåse av. Håpløst

*host* Terje Hauge CL-Finale *host*

(riktignok frispark i stedet for straffe, men det er jo enda verre...)

Lenke til kommentar

Hauge blåste straffe han og.

Men dommerene i Fifa kan være litt strenge til tider. Jeg og en kompis kødda rundt i Be a Pro, og jeg hadde en katastrofal takling som traff to av mine egne medspillere. Fikk faktisk gult kort for det. Vet ikke om det telles som usportlig oppførsel jeg.

Til alle som klager over mottak osv kommer mye an på om du sprinter eller ikke. Man får mye bedre ballkontroll om man ikke løper, men man mister ballen lettere i forhold til de tidligere spillene. Men det er også lettere å vinne tilbake ballen igjen. Her og kommer det an på om man sprinter og bruker jockey..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...