Kiruk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det stemmer meget godt. Har i år gitt FIFA en ny sjangs og kjøpt det, men testa mest Be a Pro foreløpig. Spiller på pro vanskelighetsgrad og blir frustrert over dustete medspillere. Førstelaget sender også stort sett dårligere pasninger enn reservelaget gjorde, greit er Viking ræva men det er jo litt drøyt AIen har langt igjen. Etter å ha skrudd opp til pro har jeg begynt å irritere meg over det samme. Spillets gang virker alt for avhengig av at jeg tar del i det. Det blir så og si aldri mål uten at jeg gjøre en tabbe bakover, eller legger opp til eller scorer selv. Lenke til kommentar
biXen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Etter å ha skrudd opp til pro har jeg begynt å irritere meg over det samme. Spillets gang virker alt for avhengig av at jeg tar del i det. Det blir så og si aldri mål uten at jeg gjøre en tabbe bakover, eller legger opp til eller scorer selv. Jeg gidder ikke spille særlig mye multiplayer sånn random, så det blir helst med folk jeg kjenner, derfor spiller jeg en del single player også, og da forstår jeg ikke hvordan man kan gi FIFA så gode karakterer. Det er tydelig at det må skrante på fotballkunnskapen til de som anmelder her. Man MÅ jo sammenligne det litt med vanlig fotball og PES også, kan ikke regne med at alle bruker 1100 kr på to spill om det samme. Etter å ha prøvd mer exhibitionkamper i går så forstår jeg ikke hva de som påstår FIFA er bedre enn PES har røykt for å være ærlig. Medspillerne er jo helt tette, keepere og forsvarere står og ser på ballen når den er rett foran dem, alle er usedvanlige passive og det er ser ikke ut som det er genuine kamper om ballen ofte i det hele tatt. Merkelig spill. Angrer litt på utlegget, blir nok PES i år også. Spillervalget og huskingen av hvilke knapper man har trykket burde også vært fikset for lengst. Og så er det amatørmessig at når et lag bytter to spillere så sier de "both team are making changes" Utenom det, gøy spill. Men ser ikke for meg å spille 4 sesonger be a pro, for dumrian medspillere til det der i lengden Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, kan fort ende opp magesår etter 4 sesonger med BaP tror jeg, ja. Jeg får se om jeg tar meg råd til å investere i PES også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det mulig å endre sko/utseendet på egen spiller etter at man har startet en be a pro season ? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke så vidt jeg vet, jeg kan forstå at man ikke kan forandre ansikt og lignende, men ting som hår, sko osv. burde vel være mulig å forandre på? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har ikkje sitt ein moglegheit til å endre noko som helst i Be A Pro season... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spiller Manager Mode til vanlig, og må si at det hele ble mye mer underholdende når jeg skrudde opp til World Class. Det ble veldig lite mål når jeg spilte på pro, og kjedelige kamper. Men nå scorer jeg faktisk flere mål, samtidig som at de smaker mye bedre. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spill på legendary. Det gir spillet en ny dybde, og motspillerne er faktisk gode. Lenke til kommentar
W Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Flere som opplever feil med fordelsregelen? Har opplevd flere ganger under multiplayer at jeg blir stygt taklet, dommer sier fordel, Jeg scorer så pga fordelen, men motstanderen får fortsatt gult kort, selv om det ikke blir dømt frispark. Kan ikke si jeg er spesielt god på fotballregler, men dette er vel ikke riktig? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er absolutt riktig og er en av de nye gode tingene som EA har tatt med i år Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det kalles perfekt dømming! Edit: Dommeren kan faktisk gi flere enn ett kort i ettertid også. Meget bra! Endret 10. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gult kort i etterkant er korrekt Personlig så opplever jeg konstant at når jeg bruker gjennombruddspasning etter at en medspiller er taklet så mister jeg fordelen og får frispark, selv om pasningen er perfekt og medspiller nå er alene mot keeper. g-e-n-i-a-l-t Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Seriøst? Hm har kanskje opplevd det en gang, men ikke de andre 500 gangene Lenke til kommentar
W Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Et annet eksempel: Samme som jeg skrev over, bare at keeper redder ballen og det blir corner. Er det her riktig av dommer og gi kult kort for taklingen, men corner istedet for frispark? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jepp, skal fortsette spillet som det skal være, bare at han som taklet får det gule kortet han fortjener uten å stoppe spillet tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Et annet eksempel: Samme som jeg skrev over, bare at keeper redder ballen og det blir corner. Er det her riktig av dommer og gi kult kort for taklingen, men corner istedet for frispark? Ja Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Det eneste "problemet", som gjør at du kanskje syntes det er urealistisk, er det at svært få dommere (IRL) gjør en god jobb med å dele ut gule kort i etterkant. I tillegg må man jo også nevne at dommerne i Fifa 09 er nokså strenge Dette er egentlig helt greit syntes jeg, men de er dessverre fortsatt for dårlige på å bedømme direkte røde kort ved opplagt målsjanse (og hva som nødvendigvis er opplagt målsjanse). Men igjen, det er jo virkelighetens dommere óg. Endret 10. oktober 2008 av KriFos Lenke til kommentar
biXen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dommeren er i min mening ganske dust. Rene taklinger hvor man tar ballen gir gult kort bare motspilleren ramler ofte. Jeg ble forøvrig taklet i skuddøyeblikket, dommeren blåste på millisekundet så jeg fikk straffe. Ballen gikk dog i mål så det var strengt tatt ingen grunn til å blåse av. Håpløst Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen andre enn meg som har lagt merke til at man ikke får straffer om man blir taklet av keeper? Dette har jeg fremprovosert sikkert 10 ganger nå, og kun fått straffe 1 gang.. Keeperen er ikke i nærheten av ballen og meier meg ned, men får ikke straffe uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Enig i at dommeren er temmelig dum. Han gjør uhørt mye feil, spesielt er han laus på gule kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg