Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli kastet på sofaen etter krangel

Anbefalte innlegg

Hvor utbredt er det at menn må sove på sofaen etter en krangel med dama? Er det noe man nesten bare ser på film og som nærmest aldri skjer?

Jeg har selv blitt forsøkt plassert på sofaen uten å godta det, men bare to-tre ganger i løpet av drøye to år.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri opplevd det etter 3 år i samme hus.

Men så skal det sies at jeg ikke kan huske vi har hatt en skikkelig krangel noen gang.

Hvis det skulle skje hadde det motsatte skjedd. Den som var sur hadde gått og lagt seg på sofaen for å markere det, ingen hadde kastet den andre ut av sengen.

Lenke til kommentar
Hvis det skulle skje hadde det motsatte skjedd. Den som var sur hadde gått og lagt seg på sofaen for å markere det, ingen hadde kastet den andre ut av sengen.

Det er i det minste en bedre ordning. Den som ikke vil sove sammen med den andre får finne seg et annet sted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når dama ligger over til meg, så legger en av oss automatisk på sofaen etter litt kveldskos. Men årsaken til det må vel sies å være den bittelille senga mi. Så for å få sove behagelig, blir det på sofaen for en av oss. :p

Foreldrene mine på 50 og 45år, sover skjeldent i samme seng. Aldri pga krengling, men pga de snorker så jævlig.

Så jeg tror egentlig at slikt skjer mest på film og at hu har blitt litt inspirert av det.

Lenke til kommentar
Jeg har selv blitt forsøkt plassert på sofaen uten å godta det, men bare to-tre ganger i løpet av drøye to år.

BRA! For kvifor skulle ein akseptere noko slikt? Typisk jente å true med å låse igjen musa si og kaste deg ut fordi ein er ueinig med dei. Vel, hadde det vore meg hadde eg kasta tingene hennar ut vindauget og bedt ho dra seg ut. No har eg kanskje eit vel ekstremt syn på akkurat dette, men ein bør uansett ikkje la seg underkue av jentene. Det har ingenting med mannsjåvinisme å gjera, men respekt for seg sjølv.

Forresten jenter, pulesveis er ut.

Lenke til kommentar

BRA! For kvifor skulle ein akseptere noko slikt? Typisk jente å true med å låse igjen musa si og kaste deg ut fordi ein er ueinig med dei. Vel, hadde det vore meg hadde eg kasta tingene hennar ut vindauget og bedt ho dra seg ut. No har eg kanskje eit vel ekstremt syn på akkurat dette, men ein bør uansett ikkje la seg underkue av jentene. Det har ingenting med mannsjåvinisme å gjera, men respekt for seg sjølv.

Forresten jenter, pulesveis er ut.

Ja, tilbake til kjøkkenet, kvinner!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...