Gjest Guest_hmm_* Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei. kjæresten min klarer ikke å komme. Vi har vært sammen i rundt en 1-2mnd og har hatt en del sex. Hun var jomfru når vi ble sammen, men jeg var mer erfaren. Penis er rundt 16-18 og sikkert vanlig omkrets på en rundt 11-15 ( ? ) Alder er 19. Jeg har prøvd det meste, å vi har hatt sex i over 1 og en halv time, flere ganger. Hun sier hun tenker mye på ting, kanskje hun bare er nervøs og slikt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er ikke en selvfølge at jenta kommer. Ihvertall ikke etter så kort erfaring med sex. Mange jenter har lettere for å komme ved oralsex og må trenes opp fra det. Om hun prøver og fokuserer for mye på å komme går det som regel bare verre. Du kan jo også jobbe litt mer på klitten om du vil gi ho mer, men er ikke nødvendigvis formelen det heller. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 dette er ikke så uvanlig (både blandt kvinner og menn) som en skulle tro og det finnes flere måter å løse dette på. jeg regner med at hun ikke har noen problemer med å komme når hun holder på med seg selv så problemet sitter i hodet. (hadd ehun ikke kommet ved egen hjelp kunne problemet være medisinsk). en start for å løse problemet kan være å lese dette som ble funnet ved hjelp av dette søket. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hei! For det første: Hvis du har full fokus på at hun skal få orgasme blir det feil. Det er mye viktigere og tenke på at sex er noe dere har sammen, og som skal nytels i sitt full. Hvis man kun konsentere seg om at dama skal få orgasme kan det sammenlignes med og løpe maraton hvor det eneste målet er og komme i mål fortest. En orgasme for kvinnen er bare prikken over i'en. Det er altså fullt mulig og gi dama det hun ønsker gjennom sex, uten og faktisk gi henne en orgasme. Dessuten, hvis hun kan få orgasme ved fingring selv så beviser det at det ikke er noe fysisk galt med henne. Noe mange jenter tror. Har du spurt henne hva hun liker? Er det noe hun tenner ekstra på at du gjør? Treffer du riktig? Du kan evt ha sex med henne og støte i en jevn rytme. La henne vite at det er greit at hun flytter på kroppen sin, slik at du treffer bedre. Alt du skal gjøre er og holde en konstant rytme, så vil hu selv bevege kroppen der det føles bedre for henne. En ting du nevner som er veldig viktig: FÅ henne til og lev i øyeblikket. At dama ligger der og lurer på hva hun skal ha til middag neste dag for eksempel er langt fra bra. Hvis ikke dama får slappet ordentlig av i kroppen under samleie er sannsynligheten for orgasme veldig liten. Ta deg god tid på forplay, og sørge for og tenne henne ordentlig. Kjærtegn hele kroppen, ikke bare hals, bryst, og vagina. Spør gjerne hva hun liker. Håper dette hjelper litt. Endret 29. september 2008 av Seth_pua Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noe å være obs på er at mange jenter ikke får orgasme uten at klitoris blir stimulert under samleie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg