Alexander Schindler Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei folkens, Tenkte jeg bare skulle tipse alle filmfantaster om at Uwe Boll stiller i nettmøte på Kulturo.no på fredag. Les hele saken og still spørsmål her: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/uwe_boll_svarer/56438 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg skal spørre om han kan lage en Metal Gear Solid-film. Eller Zelda. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg skal spørre om han kan la være lage en Metal Gear Solid-film. Eller Zelda. There. Fixed that one for you. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg skal spørre om han kan lage en Metal Gear Solid-film. Eller Zelda. Det går jo en myte om at han visstnok skal ha sendt en mail til Konami (eller Hideo pick your man/company), og fått latter til respons, nysgjerrig på om dette er sant dog.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ehh.. dumt spørsmål men må man skrive på engelsk? >< Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Evt. tysk. Orket ikke prøve engang. Kom til Guten tag große Katze. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Ehh.. dumt spørsmål men må man skrive på engelsk? >< Det står i saken også Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ahaha, så det nå Er ganske så vimsete av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå