Gunfreak Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=195336 moden er ute nå, og den handler om den engelske borgerkrigen moden handler om borgerkirgen og er satt til midten av 1600tallet, eller pike and shot tiden, der hærer besto av musketeerer og menn med lange spyd Lenke til kommentar
olus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 eg fekk isje instalert spele :S Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 hva er det du ikke får til, du bare installerer til hoved mappen i medieval 2, pass på at du har 1.2 den skal installeres i Medieval 2, og ikke kingdoms, så bare går du til mappen og trykker på ikonen som heter king and country Lenke til kommentar
olus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det jeg sa ble litt feil. Det jeg mente var at jeg ikke fikk åpnet spille. Har innstalert det på MTW2 men får det ikke til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 synd, det er kjempe tøft, hadde nettopp et epic battle, jeg offra nesten alt kavleriet mitt for å redde en kanon, men det var lurt, den drepte 290 fiender og redde hele dagen, de hadde 700 flere soldater enn meg, og brukte dem lurt, når jeg endelig vant hadde jeg 32 soldater igjen fordelt på 4 units, 1500 fiender lå døde og jeg hadde mistet 1200 selv Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 er utrolig fet, man ser en gruppe pikemen masjere mens dine musketerer skyter på dem, noe pikemen faller mens de forsetter, flere og flere faller, men de masjerer bare over sine med soldater, veldig kult å se på Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 er det noen andre som har prøvd moden enda? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 nå MÅ jeg finne frem M2 cdene mine! Faen, takk for tipset! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 bah, shortcutten funker ikke. Åpnes bare i paint ;< Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 sikker på at du klicker på riktig shortcut, du skal ikke klikke på king and country ikonet den du skal trykke på heter bare for king or country og er en windows batch fil på 1kb den du trykker på er bare et ikon du kan velge på shortcuten og er 10kb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå