Alexander Schindler Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hittil har vi fått inn magre 28 spørsmål. Er det ikke mer dere lurer på folkens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor mange kan "trykkes" da? Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hvor mange kan "trykkes" da? Vi har ingen begrensninger, sålenge leserne ikke tyr til spamming. Hvor mange kan "trykkes" da? Vi har ingen begrensninger, sålenge leserne ikke tyr til spamming. Og barnslige, fornærmende og useriøse spørsmål blir heller ikke publisert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Ja akkurat, er det ca. 4 spørsmål som kan publiseres da tenker jeg, det er jo tross alt Uwe Boll Endret 29. september 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Nei, han er ikke den mest elskede regissøren på kloden. Endret 29. september 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Heh, jeg sendte inn spørsmål om ikke han føler seg skitten fordi han må jukse og bruke et hull i Tysk skatt loven som gjør at han får tilbake nesten 100% av pengene han bruker på å lage film. Det er slikt han har klart seg. ALLE filmene hans går dramatisk i minus i omsettning. Dersom han hadde laget film den "vanlige" måten ville karieeren (om du vil kalle det det) vært over for LENGE siden. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er egentlig litt mer interessert i hvor mange (og skikkelig drøye) negative utslag det har blitt av at så mange "hater" ham. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det interessante er jo at det er veldig mange som aldri har sett en Uwe Boll-film, men alikevel har en (negativ) mening om han. Massesuggesjon skaper bestandig lynsjemobber på internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 SÅ du mener at det ikke er grunnlag for å ha sterke meninger om ham du da? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 En del av filmene hans er litt crappy ja men et par av dem var ok. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 SÅ du mener at det ikke er grunnlag for å ha sterke meninger om ham du da? Tror heller han mente at mange hater han bare fordi det er populært, og ikke fordi de har sett filmene hans og hater han pga det. Det jeg tolket det som iallefall Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Prøv å skriv om litt, ble litt my "so" på slutten der Det var derfor jeg skrev at den dugde så vidt Men det er sikkert ikke så nøye... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Heh, jeg sendte inn spørsmål om ikke han føler seg skitten fordi han må jukse og bruke et hull i Tysk skatt loven som gjør at han får tilbake nesten 100% av pengene han bruker på å lage film. Det er slikt han har klart seg. ALLE filmene hans går dramatisk i minus i omsettning. Dersom han hadde laget film den "vanlige" måten ville karieeren (om du vil kalle det det) vært over for LENGE siden. Han misbruker ikke loven. Den er til å fremme tysk film. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spurte om Nazi-Tyskland. Håper på Wolfenstein. Haha. Det hadde vært genialt. Og folk hater han vel fordi han lager filmer ut av de crappy yndlingsspillene deres. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er dette et engangstilfelle, eller blir det flere interessante nettmøter i fremtiden? Godt gjort å få tak i Uwe btw, props. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror heller han mente at mange hater han bare fordi det er populært, og ikke fordi de har sett filmene hans og hater han pga det. Det jeg tolket det som iallefall Ta-daaaa! Og folk hater han vel fordi han lager filmer ut av de crappy yndlingsspillene deres. Ta-daaaa! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Spurte om Baldur's Gate 1 og 2. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Kan noen stille spørsmålet om "myten" med Metal Gear Solid er sann? edit: har allerede stilt et spørsmål, så orker ikke å prøve meg med et "risky" et. Endret 30. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Synes Uwe er en kjernekar. Ikke fordi jeg kjenner han, eller har sett noen av filmene han har tryllet frem. Men mer fordi det er vanskelig å mislike noen som er så hatet av så mange troll-tards med nettilkobling. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Er dette et engangstilfelle, eller blir det flere interessante nettmøter i fremtiden? Godt gjort å få tak i Uwe btw, props. Vi prøver å ordne flest mulig spennende gjester til nettmøter fremover. Klart, vi kan nok ikke alltid stille med godt kjente regissører fra utlandet, men det finnes jo et lass av skuespillere, musikere osv i både innland og utland det kan være artig å stille spørsmål til likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg