Alexander Schindler Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lyst til å spørre Uwe Boll om ett og annet? Nå har du sjansen. Han svarer i nettmøte på fredag på Kulturo.no. Les mer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Seriøst?! Haha, man kan jo nesten ikke la sjansen gå fra seg her. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Seriøst?! Jepp. Helt seriøst. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kuuult ass. Spørsmål er sendt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spørsmål avsendt. Håper bare det ikke ble for langt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sendt spørsmål jeg også, håper de tar det med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Morsomt! Bra av Kulturo dette her. Men dere skulle fått tak i en annen regissør som faktisk er verdt å bruke tiden sin på. Uwe Boll er jo latterlig. Men fortsatt morsomt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Prøv nå for all del å ikke stille fjortis-spørsmål som bare preller av og ikke en gang blir tatt med i intervjuet. Sånn "WTF UR FILM SUCKS!!! LOL WHAT ARE YOU THINKING LOLZZ" Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 "You made your own game (1968 Tunnel Rats ), and then you are going to make a movie of it. Did you get tired to make movies of games made by others? Or is their games too good to make movie of, that you desided to make your own game less good, so you can easily make a movie of it?" Duger den? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Blir ikke det et dårlig forsøk på å stille et frekt spørsmål på en intelligent måte? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Blir ikke det et dårlig forsøk på å stille et frekt spørsmål på en intelligent måte? enig, føles litt sånn. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spurte om Nazi-Tyskland. Håper på Wolfenstein. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spurte om Baldur's Gate 1 og 2. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spurte om Baldur's Gate 1 og 2. GAAHHHH!!! Ikke gi han ideer da!!! Lager han film ut av de kommer jeg til å gråte som jeg har aldri gråtet før.... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Blir spørsmålene stilt etter når de ble sendt inn eller blir de "trukket ut"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fear not my friends.. om spørsmålet ikke kommer med, så gjør som jeg gjorde for en stund siden. Sendte mail rett til filmselskapet hans, og fikk svar fra Uwe selv. Mulig mailen min var pyntet med en smule hat, men jeg fikk da svar. Noe i den dur som "Ikke døm meg før du har sett Postal.." hjelper vel fint lite når mannen har ødelagt alt annet han har tatt i.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 "You made your own game (1968 Tunnel Rats ), and then you are going to make a movie of it. Did you get tired of making movies of games made by others? Or are their games too good to make a movie of, so you decided to make your own game less good, so you can easily make a movie of it?" Duger den? Nå duger den så vidt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 "You made your own game (1968 Tunnel Rats ), and then you are going to make a movie of it. Did you get tired of making movies of games made by others? Or are their games too good to make a movie of, so you decided to make your own game less good, so you can easily make a movie of it?" Duger den? Nå duger den så vidt. Prøv å skriv om litt, ble litt my "so" på slutten der Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå er Boll ikke solid i engelsk han heller, så jeg tviler på han bryr seg om rettskriving og gramatikk. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har endel skrive feil ja, blir bare verre og verre i å skrive korrekt engelsk. Men slik er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg