kim_andre_c Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei alle kloke mennesker! Jeg har et spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med. Jeg har bestilt bredbånd igjennom Nextgentel, og montør kommer på onsdag men det er en liten ting jeg lurer på. I leiligheten sitter det kun en gammel telefonstikk og thats it. (lik telefonkontakten på bildet). Jeg skal ikke ha noen hustelefon i leiligheten men går det å bruke denne type stikk når man skal ha bredbånd? Vanlig i nye leiligheter/hus er jo de små stikkene som ikke er 3 hull i støpselet. Går det? Må jeg kjøpe noen overganger eller lignede før montøren kommer?? Håper noen kan hjelpe meg!! På forhånd tusen takk! Mvh Kim A Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg mener å huske at kabelen er den samme, det er bare endestykket som er forskjellig. Så vil tror det er bare for montøren å skifte endestykket. til RJ-** standaren Lenke til kommentar
kim_andre_c Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg mener å huske at kabelen er den samme, det er bare endestykket som er forskjellig.Så vil tror det er bare for montøren å skifte endestykket. til RJ-** standaren Håper du har rett! Kjedelig om han kommer for å instellere bredbånd, men ikke får gjort noe pga. gammel stikk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Tror det er med overgang i pakken du får med modem. http://www.biltema.no/products/product.asp...p;iItemId=94481 Det greieste kan være å bytte ut den gamle veggboksen til en moderne. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=86783 Du kan koble de to lederne i boksen med et tynt flatskrujern om du mangler krone-pressverktøy. Endret 29. september 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå