Gå til innhold

Trådløs nettverks kobling/kort kaputt?

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem som jeg ikke finner ut av, har et trådløst nettverks kort som fungerte hele tiden før, men siste månedene har det dukket opp når det vil!

(Popper opp at trådløse nettverk er funnet kun en sjelden gang)

Og nå har jeg fått meg trådløs ruter selv, den fungerer helt som den skal, men popper fortsatt ikke opp noe , og følger guiden om oppkobling og sikring av nettverk, men ingen ting..

Noen tips om og sjekke om kortet er ødelagt eller om jeg har fått fikla med noen innstillinger?? legger ved et par bilder, hvis det er til noe hjelp..

NETTVERK.jpg

koblnger.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve 3 ting:

1 Er (I Enhetsbehandling) å høyreklikke på 1392 nettverks kortet og velg avinstaller. Så Høyreklikker du på Nettverkskoblinger og velger "søk etter maskinvareendringer" Denne installerer da 1392 kortet pånytt.

Om ikke det hjelper:

2. Om du får muligheter for dette valget da?

I Enhetsbehandling - Velg Nettverkskort- Høyreklikk på 1392 og velg Egenskaper- Avansert Under Antenne er default verdien Auto- Denne endres til AUX.

Restart pcèn og sjekk tilkoblingen på nytt.

Ellers om du har Windows Vista:

3 Avinstaller IPV6 under TCP/IP

Endret av Cubicle Dude
Lenke til kommentar

Oki takk for tips , skal prøve det neste gang jeg restarter maskinen!!

Nå dukka den plutselig opp av seg selv igjen, er vel 1 måned siden sist den var her, rart det der, blir borte etter jeg setter datan i ventemodus eller skrur av og på og blir borte igjen.. skal prøve det du sier når den blir borte igjen.. her er bilde åssen den ser ut i fungernde stand..!!

trds.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...