Cubicle Dude Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Illustrert bilde/ikke ekte!! Xbox 360 Slim er vistnok ikke lengre et rykte men fakta. Mere nyheter kommer i desember fra Micrsosoft om denne. Utdrag fra artikkel: At a recent event held in Delhi, Microsoft India revealed some very key information on the future of Xbox and the present. At the event they confirmed that the long rumored Xbox 360 Slim is actually real and that we should wait for an announcement sometime in December. The new version of the Xbox 360 was once rumored to be revealed in 2009, but know we now see that this rumor was actually wrong. Microsoft India has also officially announced its new Xbox 360 package deal for India, which is an 360 Core console, a 20 GB HDD, one wireless controller and free copies of Viva Pinata and Forza 2. link til original artikkel: http://www.gamercenteronline.net/2008/09/2...is-really-real/ Som igjen refererer hit: http://www.split-screen.com/2008/09/27/mic...-slim/#more-540 Endret 29. september 2008 av Cubicle Dude Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Et glass med vann og en skje salt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 kan ikke tro at microsoft prøver å selge de gamle pakkene med viva og forza2 ? men igjen rykter..... Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det illustrerte bilde er forøvrig en illustrert ps3 slim. Ingen røyk uten flamme sier jeg. Tror nok vi ser xbox slim i 2009 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) I følge xbox360fanboy har Microsoft gått ut og avkreftet dette. Satser på en Xbox 360 slim og en Xbox-Zune gadget i løpet av 2009 Endret 29. september 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Den neste generasjon hovedkort og produksjonsmetoder skal etter det ryktene tilsier startes opp om ca et år. Denne metoden skal, etter deg jeg har lest, muligens ende opp med en sammensmelting av CPU og GPU og en betydelig redusert størrelse på hovedkort og varmeutvikling. Hvorvidt det da lønner seg å lage en slim-utgave vil vise seg... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mhm, nå som kjeksboksen min begynner å bli gammel og sliten (bråker som et fly, minst) hadde det kanskje ikke vært så dumt med en slim versjon Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Den neste generasjon hovedkort og produksjonsmetoder skal etter det ryktene tilsier startes opp om ca et år. Denne metoden skal, etter deg jeg har lest, muligens ende opp med en sammensmelting av CPU og GPU og en betydelig redusert størrelse på hovedkort og varmeutvikling. Hvorvidt det da lønner seg å lage en slim-utgave vil vise seg... Tror det lønner seg i det lange løpet uanset på spillene de selger. Om det stemmer med ryktene om en Xbox 720 så tror jeg de vil kvittte seg med mest mulig av det "gamle" utstyret før de melker oss med ny konsoll ;-) Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 tror det bare er og vente og se.. tror nesten aldri på noe jeg før det endelig er bekreftet av produsenten eller de som eier det. ta det med en klype salt så vil tiden lege alle sår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå