Gå til innhold

strekkode-lesing på sony ericsson

ways

Anbefalte innlegg

hei

jeg har sony ericsson c702, og forsøker å lese strekkoder. både 1 og 2d. andre navn på dette er barcode, data matrix, QRcode osv.

har testet alt jeg har kommet over av programmer for lesing av strekkoder. de eneste som fungerer er QRbCard og QRb sin vanlige strekkodeleser (husker ikke navn). men disse er demoprogrammer. er det noen som kan anbefale andre programmer som dere har testet selv på lignende platform?

helst programmer som viser hva det står i strekkoden, ikke bare sender deg rett på web.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
hei

jeg har sony ericsson c702, og forsøker å lese strekkoder. både 1 og 2d. andre navn på dette er barcode, data matrix, QRcode osv.

har testet alt jeg har kommet over av programmer for lesing av strekkoder. de eneste som fungerer er QRbCard og QRb sin vanlige strekkodeleser (husker ikke navn). men disse er demoprogrammer. er det noen som kan anbefale andre programmer som dere har testet selv på lignende platform?

helst programmer som viser hva det står i strekkoden, ikke bare sender deg rett på web.

fant ut at zxing, http://code.google.com/p/zxing/, fungerte i versjon 0.8. den er brukket for SE i senere versjoner (0.9 og 1.0). får se om det gjør noe med det nå som de er klar over det. jeg måtte kompilere den selv hvilket var litt stress. hvis andre trenger den får dere sende en PM.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hei

Hei,

Jeg sitter med samme problem på samme type telefon. Har du allerede funnet en løsning?

Det med http://code.google.com/p/zxing/ og kompileringen ser ikke enkelt ut

mvh

Hamarustli

Lenke til kommentar
hei

Hei,

Jeg sitter med samme problem på samme type telefon. Har du allerede funnet en løsning?

Det med http://code.google.com/p/zxing/ og kompileringen ser ikke enkelt ut

mvh

Hamarustli

kan sende deg den ferdigkompilerte filen når forumet er fikset (er sperret for opplasting av filer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...