Beritaron Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hvilke jobbmuligheter kan man ha, og hvor eventuelt lønnen vil ligge etter sertifisering av enten Linux+, LPI, Ubuntu Professionel Certifican, Red Hat sin sertifisering eller Novell sin sertifisering. Er det andre sertifiseringer alla Network+ eller A+ man bør ha tatt på forhånd? Endret 29. september 2008 av tamarin Lenke til kommentar
comicz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Systemadministratorjobb? Jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter - du vet vel selv hva slags jobber du kunne tenke deg, og jeg antar du har en idé av hva disse kursene innebærer. Har selv LPIC 1, men har tatt kurset/sertifiseringen gjennom jobben jeg nu har. Er du flink er etterspørselen etter gode sysadmins stor om dagen. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Tenker generelt, ikke hva jeg kunne tenke meg. Lurer ikke på noe annet enn hvilke muligheter man har. Akkurat nå driver jeg litt selvstudie i Javaprogrammering og Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå